CRM vs ERP vs HRM

Διαφορές και δυνατότητες

Η σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα οδήγησε πολλές εταιρίες στην εγκατάσταση ή τη χρήση μέσω cloud συστημάτων Εμπορικής και Οικονομικής διαχείρισης με τα λογισμικά της Soft1 να κυριαρχούν.

Από την άλλη πλευρά, την πλευρά των εργαζομένων, στις αγγελίες και στις συνεντεύξεις έρχονται αντιμέτωποι με απαιτήσεις εργοδοτών για γνώσεις που τις περισσότερες φορές ξεφεύγουν από την επαγγελματική εκπαίδευση που τυχόν έχουν λάβει.

Ένας από τους δημοφιλέστερους τομείς εκπαίδευσης της Interactive Education είναι η Μηχανογραφημένη Λογιστική με το ERP να περιλαμβάνεται σε δυο σεμινάρια:

1. Μάθε το ERP της SOFT1 (χρήστης επίπεδο 1)

2. Πιστοποιημένος Υπάλληλος Λογιστηρίου (χρήστης επιπέδου 2)

Και στα δύο σεμινάρια κυριαρχεί η εκμάθηση του ERP, το οποίο περιλαμβάνει και τις ενότητες του CRM και του HRM. Τι είναι αυτά; Η αλήθεια είναι ότι πολλοί τα συγχέουν. Ας δούμε τι είναι το καθένα, όπως τα περιγράφει η ίδια η SOFT1 στη σελίδα της.

Και τα 3 βρίσκονται στο Μενού Εργασιών του ERP είτε χρησιμοποιούμε την κλασική έκδοση (τοπική εγκατάσταση) είτε χρησιμοποιούμε την cloud εφαρμογή. 

ERP: Το ακρωνύμιο ERP προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Enterprise Resource Planning, το οποίο μπορεί να αποδοθεί στα ελληνικά ως «σύστημα επιχειρησιακού σχεδιασμού».

Στο internet υπάρχουν αμέτρητες αναλύσεις και επιστημονικά άρθρα για το ERP. Ωστόσο, ο επικρατέστερος ίσως ορισμός είναι πως το ERP είναι ένα σύστημα λογισμικού, το οποίο είναι επιφορτισμένο με το να διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης, με απώτερο σκοπό την αύξηση του business performance (Wikipedia ορισμός ERP).

Διαβάζω τη συνέχεια του άρθρου εδώ:

Οι ενότητες που αφορούν τον χρήστη επιπέδου 1 είναι η Εμπορική (Αγορές, Πωλήσεις, Αποθήκη, Συναλλασσόμενοι) και η Χρηματοοικονομική διαχείριση (Έσοδα-Έξοδα, Ταμειακές και Τραπεζικές Συναλλαγές, Πάγια, Περιοδικές εργασίες) και πάντα κάτω από την επίβλεψη έμπειρου προϊσταμένου.

CRM: Το CRM (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) είναι μια λύση λογισμικού (πολλές φορές διαθέσιμη και ως υπηρεσία – Software as a Service), η οποία διευκολύνει μια εταιρεία κατά την αλληλεπίδρασή της με τους πελάτες της, υφιστάμενους και δυνητικούς.

Ουσιαστικά αυτό που κάνει ένα σύστημα CRM είναι να διαχειρίζεται τα προσωπικά στοιχεία, τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν στους πελάτες, ξεκινώντας πολύ πριν την πώληση και συνεχίζοντας μετά από αυτή. Άλλωστε, για κάθε επιχείρηση στόχος δεν είναι μόνο η εξεύρεση νέων πελατών, αλλά και η διατήρηση των υφιστάμενων, με την αξιοποίηση νέων ευκαιριών πώλησης τη στιγμή που παρουσιάζονται.

Αν και το CRM δεν είναι κομμάτι της εκπαίδευσης για τον χρήστη του πρώτου επιπέδου του ERP, αλλά του επιπέδου 2, επειδή αφορά πολύ και τις Γραμματείς Διεύθυνσης και τους Freelancers, το προσφέρουμε και σαν μεμονωμένο σεμινάριο.

HRM:  Η ενότητα HR Management και Μισθοδοσία αφορά τον χρήστη επιπέδου 2 και εργασίες σχετικές με τη διεκπεραίωση λειτουργιών διαχείρισης και μισθοδοσίας προσωπικού (Human Resources Management). H εταιρεία Soft1 διαθέτει ξεχωριστή εφαρμογή για τη Μισθοδοσία που ικανοποιεί με τον καλύτερο τρόπο και σε διαρκή βάση, όλες τις διατάξεις νόμων και φορολογικών υποχρεώσεων σχετικά με τη μισθοδοσία εργαζομένων, όσο περίπλοκες και εάν είναι αυτές και πάνω σ' αυτή την εφαρμογή ασκούνται οι χρήστες επιπέδου 2 που παρακολουθούν το σεμινάριο Πιστοποιημένος Υπάλληλος Λογιστηρίου (χρήστης επιπέδου 2). 

Αν υπάρχουν ακόμα απορίες σχετικά με τις ενότητες που περιλαμβάνει κάθε σεμινάριο και τις διαφορές μεταξύ τους, μη διστάσετε να μας καλέσετε στο 2104930733.

Μαρία Ζάππα-Κασαπίδη

Υπεύθυνη Εκπαιδεύσεων