Είναι η έρευνα στο ίντερνετ δουλειά της Γραμματέως;

Ποιές έρευνες μπορεί να αναλάβει ένας/μια Γραμματέας;

Είτε θέλετε πληροφορίες για έναν ανταγωνιστή, είτε θέλετε να κατανοήσετε τις επιχειρηματικές ανάγκες ενός πιθανού πελάτη ή είστε απλά περίεργοι γιατί τα μπλε κουστούμια δείχνουν κύρος (!) ένας διευθυντής πρέπει να παίρνει σοβαρά την έρευνά σχετικά με οποιοδήποτε θέμα τον απασχολεί. Εσείς πάλι ως γραμματέας, μπορείτε να συμμετέχετε στη διεξαγωγή της έρευνας και αυτό περιλαμβάνεται στα καθήκοντα και τις ευθύνες της δουλειάς σας.

Μερικά παραδείγματα έρευνας που μπορεί να κάνει μια/ένας γραμματέας περιλαμβάνουν:
Συλλογή πληροφοριών: Μπορεί να είστε υπεύθυνοι (ίσως και σε εβδομαδιαία βάση) για τη συλλογή πληροφοριών που σχετίζονται με την εταιρεία στην οποία εργάζεστε, όπως είναι οι τάσεις της αγοράς, οι προτιμήσεις των πελατών και οι βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να βοηθήσουν την διοίκηση της εταιρείας σας να λαμβάνει τεκμηριωμένες αποφάσεις που θα την βοηθήσουν να παραμένει ανταγωνιστική στην αγορά που δραστηριοποιείται.


Έρευνα προϊόντων ή υπηρεσιών: Μπορεί να είστε υπεύθυνοι για την έρευνα νέων προϊόντων ή υπηρεσιών που μπορεί να ενδιαφέρεται να προσφέρει η εταιρεία σας. Αυτή η έρευνα μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να εντοπίσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και επέκτασης.

Διοικητική έρευνα: Μπορεί να είστε υπεύθυνοι για τη διεξαγωγή έρευνας σχετικά με διοικητικά καθήκοντα και διαδικασίες, όπως μισθοδοσία, προϋπολογισμός και τήρηση αρχείων. Αυτή η έρευνα μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας να βελτιώσει τις λειτουργίες της και την αποτελεσματικότητα της.

Έρευνα πελατών: Μπορεί να είστε υπεύθυνοι για την έρευνα των πελατών του οργανισμού σας, όπως ποιες είναι οι ανάγκες τους, οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά τους. Αυτή η έρευνα μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας να βελτιώσει την ικανοποίηση και τη διατήρηση των πελατών.

Συνολικά, η έρευνα που διεξάγει μια/ένας γραμματέας θα εξαρτηθεί από τις συγκεκριμένες ανάγκες του οργανισμού του και τον ρόλο της/του μέσα σε αυτόν. Η εμπιστοσύνη των στελεχών στην/τον γραμματέα είναι ένας σημαντικός παράγοντας για μια επιτυχημένη επαγγελματική σχέση ανάμεσα τους.

Πώς μπορεί μια/ένας γραμματέας να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνάς της;
Ως γραμματέας, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να παρουσιάσετε τα αποτελέσματα της έρευνάς σας. Η μέθοδος που θα επιλέξετε θα εξαρτηθεί από τις γνώσεις σας, από τη φύση της έρευνας και το κοινό στο οποίο παρουσιάζετε.

Δείτε εδώ μερικές ιδέες:

  • Γραπτή έκθεση/αναφορά: Μια γραπτή έκθεση, μια αναφορά είναι ένας συνηθισμένος τρόπος παρουσίασης των ευρημάτων μιας έρευνας. Η αναφορά σας πρέπει να είναι σαφής, συνοπτική και οργανωμένη. Χρησιμοποιήστε επικεφαλίδες, κουκκίδες και διαγράμματα ή γραφήματα για να κάνετε τις πληροφορίες εύκολα κατανοητές.
  • Παρουσίαση: Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια παρουσίαση χρησιμοποιώντας το PowerPoint, τις Παρουσιάσεις Google ή άλλο λογισμικό παρουσίασης. Η παρουσίασή σας θα πρέπει να περιλαμβάνει οπτικά βοηθήματα, όπως διαγράμματα, γραφήματα και εικόνες, που θα σας βοηθήσουν να μεταφέρετε τα ευρήματά σας.
  • Infographic: Ένα infographic είναι μια οπτική αναπαράσταση δεδομένων και πληροφοριών. Μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος παρουσίασης σύνθετων πληροφοριών με απλό και κατανοητό τρόπο.
  • Περίληψη: Μια συνοπτική παρουσίαση ή μια σύντομη περίληψη των ευρημάτων της έρευνάς σας. Θα πρέπει να παρέχει επισκόπηση υψηλού επιπέδου των βασικών πορισμάτων και συστάσεων.
  • Λεκτική παρουσίαση: Μπορείτε επίσης να παρουσιάσετε τα ευρήματα της έρευνάς σας προφορικά, όπως σε μια συνάντηση ή μια κλήση συνδιάσκεψης. Προετοιμάστε μια συνοπτική και συναρπαστική περίληψη των ευρημάτων σας και να είστε έτοιμοι να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να προκύψουν. Καλό θα είναι να έχετε ετοιμάσει και μια παρουσίαση γιατί δεν είναι όλοι ακουστικοί τύποι. Υπάρχουν και εκείνοι που θέλουν να διαβάζουν συγχρόνως αυτά που ακούνε.

Ανεξάρτητα από τη μέθοδο που θα επιλέξετε, είναι σημαντικό να προσαρμόσετε την παρουσίασή σας στο ακροατήριό σας. Πριν αποφασίσετε εξετάστε το επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας τους και προσαρμόστε ανάλογα το στυλ παρουσίασής σας.