Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Η απάντηση είναι ακριβώς αυτό το πράγμα που κάνετε αυτή τη στιγμή.
Διαβάζετε κάτι που έγραψε η επιχείρηση, άρα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε μία μικρή πτυχή της.
Ίσως μίας επιχείρησης που δεν ξέρατε πριν ή μίας επιχείρησης για την οποία δεν είχατε γνώση των υπηρεσιών που προσφέρει.
Σαν επιχειρηματίας έχετε τη δυνατότητα χωρίς να προσπαθήσετε να πουλήσετε κάποια υπηρεσία σας, να δείξετε ότι γνωρίζετε καλά ένα αντικείμενο (authority) και να δώσετε στον επισκέπτη μία ευκαιρία να σας γνωρίσει πριν αποφασίσει να σηκώσει το τηλέφωνο και να ζητήσει να γίνει το επόμενό ραντεβού σας.
Κάθε επισκέπτη πριν γίνει πελάτης σας θα τον σκέφτεστε σαν ένα ελάφι που μόλις είδατε στο δάσος. Αν έχετε αποφασίσει να το πλησιάσετε δεν πρέπει να το τρομάξετε. Πρέπει να του δώσετε την ευκαιρία να δει κάτι ενδιαφέρον πάνω σας (πχ ένα μήλο;) και αφού νιώσει ασφάλεια να κάνει το πρώτο βήμα. Αν κάνει το πρώτο βήμα και όλα πάνε καλά, τότε θα προχωρήσει στα επόμενα μέχρι να έρθει κοντά σας. Αν οποιαδήποτε στιγμή κάνετε μία απότομη κίνηση για την οποία δεν είναι έτοιμο, θα τρέξει και θα φύγει. Έτσι γίνεται και με το digital marketing.
Όταν δεν γνωρίζεις από marketing και θέλεις να διαφημίσεις την επιχείρησή σου , το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι να διαφημιστείς παντού, αναφέροντας όλα τα προΪόντα σου, τις τιμές σου και τις προσφορές σου. Λάθος. Μόλις διώξατε το περισσότερο κόσμο.
Η θεωρία λέει ότι το 80% του περιεχομένου σου δεν πρέπει να έχει σχέση με την πώληση ( ω ναι!)
Αν η υπηρεσία σας έχει μεγάλη περίοδο ωρίμανσης – ο χρόνος από την ώρα που σας γνωρίσει κάποιος μέχρι να αγοράσει – και δεν έχετε ισχυρό brand τότε θα πρέπει να κερδίζετε σιγά σιγά τον πιθανό σας επισκέπτη. Τα κινητά για παράδειγμα έχουν περίπου 3 εβδομάδες περίοδο ωρίμανσης. Όντως αν το σκεφτείτε όταν αποφασίσετε να αγοράσετε νέο κινητό, θα μπαίνετε σε διάφορα site για να δείτε γνώμες και άρθρα για το τι είναι κατάλληλο. Εκεί θα πρέπει να είστε κι εσείς για να γνωρίσουν τη δική σας εταιρία.
Tip: Οι μεγάλες εταιρίες το ξέρουν αυτό και για αυτό για τις επόμενες 2 εβδομάδες από την ώρα που θα ξεκινήσετε θα αρχίσουν να σας δείχνουν επαναληπτικές διαφημίσεις (remarketing).
Επομένως, αν είστε στον τομέα καθαριστικών υπηρεσιών και θέλετε να δείξετε ότι κατέχετε ένα αντικείμενο χωρίς να προσπαθήσετε όμως να τρομάξετε τον πιθανό πελάτη, τότε ένα άρθρο πάνω στους τρόπους καθαρισμού ή στους κινδύνους που υπάρχουν αν καθαρίσετε τον καναπέ μόνοι σας , είναι ό,τι πρέπει για να κρατήσετε τον επισκέπτη παραπάνω στη σελίδα σας και να προσπαθήσετε να τον κερδίσετε με τη γνώση σας. Αν ο επισκέπτης φύγει και δεν αγοράσει ή δεν καλέσει, τότε δεν έχουν τελειώσει όλα. Ίσα ίσα μόλις έχουν ξεκινήσει, καθώς ενεργοποιώντας σωστές μεθόδους επαναληπτικών διαφημίσεων (remarketing) μπορείτε να τον ξαναφέρετε και να ανταλλάξετε το email του με ένα δικό σας ebook ή whitepaper. Αυτός ο πελάτης μόλις ήρθε πιο κοντά σε εσάς και όταν ακούσει κάποιον να ψάχνει για καθαρισμό ή θέλει να κάνει ο ίδιος τότε θα καλέσει ή θα προτείνει εσάς γιατί είστε η προτεραιότητα στο μυαλό του (top of mind awareness).
Όπως βλέπετε ένα blog με δικά σας άρθρα είναι πολύ σημαντικό για να προσελκύετε πιθανούς πελάτες. Αν δεν το έχετε κάνει, βάλτε το άμεσα στις διαδικασίες σας και θα με θυμηθείτε.
Πηγή: www.upthink.gr