Η γραμματειακή υποστήριξη είναι εξαιρετικά χρήσιμη αλλά και σημαντική για σχεδόν κάθε είδους επαγγελματική δραστηριότητα, από επιχειρήσεις και εταιρείες μέχρι οργανισμούς αλλά και ιδιώτες. Παρότι μπορεί θεωρητικά ο καθένας να αναλάβει μία θέση Γραμματειακής Υποστήριξης, στην πράξη οι αρμοδιότητες είναι τέτοιες που απαιτούν πολυάριθμες και ποικίλες δεξιότητες. Από την εκτέλεση διοικητικών καθηκόντων μέχρι την καλή επικοινωνία και την επίλυση προβλημάτων, οι γραμματείς διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαχείριση του γραφείου στο οποίο εργάζονται.
Από την άλλη, οι εργοδότες σε όλο τον κόσμο σε κάθε τομέα το θεωρούν δεδομένο πλέον ότι ο/η υποψήφιος/α που έχουν μπροστά τους , έχει όχι μόνο βασικές αλλά άριστες γνώσεις Ms Office.
Γιατί;
Η πολύ καλή γνώση των προγραμμάτων του Ms Office είναι απαραίτητη στις/στους γραμματείς για
Για την αποτελεσματική διαχείριση εγγράφων:
Το Word και το Excel χρησιμοποιούνται καθημερινά για τη σύνταξη και επεξεργασία εγγράφων, αναφορών, υπολογιστικών φύλλων.
Οργάνωση δεδομένων:
Το Excel βοηθά στη διαχείριση δεδομένων, δημιουργία αναφορών και ανάλυση δεδομένων.
Διαχείριση αλληλογραφίας, χρόνου και εργασιών:
Το Outlook είναι απαραίτητο για την αποστολή και λήψη αλληλογραφίας, την οργάνωση ημερολογίων, συναντήσεων και επαφών.
Παρουσίαση πληροφοριών:
Το PowerPoint διευκολύνει τη δημιουργία επαγγελματικών παρουσιάσεων, διαγραμμάτων ροής και οργανογραμμάτων.
Η αρχή είναι σημαντικό να γίνει με τις βασικές δεξιότητες της καλής γραφής και της γρήγορης δακτυλογράφησης.
Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, η επιτυχία σε μια θέση Γραμματειακής Υποστήριξης απαιτεί ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων οι οποίες θα πρέπει να βελτιώνονται συνεχώς καθώς και οι βασικέ εφαρμογές αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, συγχρόνως αναπτύσσονται νέες, σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις της εποχής αλλά και την πρόοδο της τεχνολογίας.
Αυτές είναι οι δεξιότητες που βελτιώνουν την αποδοτικότητα και την επαγγελματική εικόνα μιας γραμματέως.
Ζητήστε μου το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου MS OFFICE FOR ASSISTANTS.