Γιατί να τις χρησιμοποιήσεις στα σελίδες σου;
Εάν έχετε δει τα στατιστικά όχι μόνο στις δικές σελίδες κοινωνικών δικτύων, αλλά και σε παρόμοιες σελίδες, θα διαπιστώσετε ότι τα ποστ αυτά είναι ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις!
Λίγοι άνθρωποι θα κάνουν "like" σε μια ανάρτηση σχετικά με το προϊόν που διαφημίζετε, αλλά σχεδόν όλοι όσοι βλέπουν μια ανάρτηση σχετική με εθνικές και διεθνής ημέρες (πχ μια που λέει Ευτυχισμένο το Νέο Έτος) θα της δώσουν ένα "like". Εάν δε περιλαμβάνουν και ένα ενδιαφέρον γραφικό, μπορεί ακόμη και να το μοιραστούν!
Λόγω των αλγορίθμων των κοινωνικών μέσων, αυτή η κοινοποίηση είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι αναρτήσεις που δεν έχουν άμεση ανταπόκριση δεν εμφανίζονται σε πολλούς από τους ακολούθους σας σχεδόν σε κάθε κοινωνική πλατφόρμα.
Τι να κάνετε;
Μην είστε βαρετοί!
Οι επιτυχημένες δημοσιεύσεις τέτοιου τύπου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους οπαδούς σας να αναπτύξουν θετικά συναισθήματα με την επιχείρησή σας.
Ας διασκεδάσουμε ενώ προωθούμε τα προϊόντα και τις επιχειρήσεις μας κάνοντας τους οπαδούς μας να χαμογελούν!
Δημιουργία στρατηγικής για τις Παγκόσμιες και Εθνικές ημέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ορισμένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν σχεδόν σε κάθε Εθνική ή Παγκόσμια Ημέρα. Οι food bloggers ή οι ιδιοκτήτες καταστημάτων τροφίμων για παράδειγμα, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις εκατοντάδες ημέρες κάθε χρόνο για διαφορετικά τρόφιμα.
Spaghetti Day (4/1) Αφορμή για poll ή διαγωνισμό.
Αλλά και οι περισσότεροι από εμάς, αξίζει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να βεβαιωθούμε ότι οι Παγκόσμιες ημέρες που υπάρχουν είναι σχετικές με το κοινό-στόχο μας.
Για παράδειγμα, μπορεί να φαίνεται λίγο περίεργο για ένα βρεφονηπιακό σταθμό να γιορτάσει την ημέρα κηπουρικής. Λάθος τύπος σχολείου! Γιατί οποιοδήποτε εκπαιδευτήριο με μικρά παιδιά μπορεί να γιορτάσει την πρώτη ημέρα της Άνοιξης (21/3)!
Επιλέξτε τις σχετικές αργίες και hashtags
Κατά τη δημιουργία της στρατηγικής σας, ελέγξτε κάθε μήνα και επιλέξτε τις ημέρες και τα hashtags τους που έχουν νόημα για την επιχείρησή σας.
Τα δημοφιλή hashtags και οι ερωτήσεις ή οι διαγωνισμοί μπορούν να δημιουργήσουν μια σχέση με τους πελάτες σας. Αλλά πρέπει να είναι τα σωστά. Μην κάνετε πολλές αναρτήσεις γύρω από τις Ημέρες στα κοινωνικά σας δίκτυα μόνο για να γεμίσετε το ημερολόγιο περιεχομένου σας.
Κατανοήστε ποιες από τις Παγκόσμιες Ημέρες είναι κατάλληλες για εσάς
Μόλις δημιουργήσετε τη λίστα σας, κάντε μια μικρή έρευνα σε αυτές.
• Ποιο είναι το υπόβαθρο της ημέρας;
• Υπάρχουν αρνητικές συσχετίσεις που δεν θέλετε να συνδεθούν με το εμπορικό σήμα σας;
Επίσης, σκεφτείτε στη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αν οι Παγκόσμιες Ημέρες μπορούν να σας βοηθήσουν. Μια Παγκόσμια ημέρα
σας βοηθά να αποκτήσετε περισσότερους followers; να χτίσετε σχέσεις; Να δικτυωθείτε με άλλες επιχειρήσεις;
Είστε Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας; Σκεφτείτε "τι είναι ευτυχία για κάθε ηλικία;". Γράψτε ένα άρθρο στο blog σας, κάντε μια ερώτηση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης σας, δημιουργήστε ένα μικρό βιντεάκι τύπου Q+A, δημοσιεύστε ένα quote.
Σημ.: Μη ξεχνάτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Η αλήθεια είναι οτι δεν ταιριάζουν όλες οι Παγκόσμιες Ημέρες σε όλους τους επαγγελματίες. πχ η Παγκόσμια ημέρα για την καταπολέμηση της φυματίωσης δεν ταιριάζει σε όλους, αλλά σε αυτούς που έχουν Ιατρικά κέντρα!
Αποτελέσματα;
Παίρνουν αυτά τα posts τις αντιδράσεις που στοχεύατε; Οι χρήστες τα σχολιάζουν ή τα κοινοποιούν;
Χρησιμοποιήστε τις αναλυτικές πληροφορίες που σας δίνουν τα κοινωνικά δίκτυα για να σας βοηθήσουν και να αποφασίσετε τι θα κάνετε στο μέλλον.
Πριν βουτήξετε στις ημερομηνίες, ένα ακόμη πράγμα πρέπει να λάβετε υπόψη. Μην βλέπετε πάντα τις διάφορες ημέρες απλώς σαν έναν τρόπο δημοσίευσης ελκυστικού περιεχομένου.
Ανάλογα με την επιχείρησή σας, μπορεί να είναι μια καλή στιγμή για να κάνετε μια προσφορά, να προσφέρετε έναν κωδικό έκπτωσης ή να ξεκινήσετε ένα ειδικό πακέτο προσφορών.
Μαρία Ζάππα-Κασαπίδη, Social Media Manager
Σεμινάρια, Calendars και Διαχείριση Social Media
https://www.interactive-education.gr/uperesies/diaxeirisi-social-media.html