Από το Like στην αγορά/εγγραφή
H έννοια του marketing δημιουργήθηκε τη στιγμή που οι άνθρωποι υιοθέτησαν την ανταλλαγή προϊόντων. Το ζητούμενο ήταν και είναι το ίδιο: Η προβολή με απώτερο σκοπό την προώθηση και πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών στον καταναλωτή. Με το πέρασμα των χρόνων άλλαξαν απλά οι τακτικές και τα κανάλια επικοινωνίας με τους καταναλωτές.
Τα νέα «εργαλεία» που καθημερινά προστίθενται στην εργαλειοθήκη όσων ασχολούνται με αυτό.Με τις απαιτήσεις και την ανάγκη των κάθε είδους επιχειρήσεων και επαγγελματιών, να επικοινωνήσουν στο κοινό που τους ενδιαφέρει το μήνυμα που θέλουν και να απογειώσουν τη δυναμική τους .Παρά την πληθώρα των «εργαλείων» του Digital Marketing η "χρυσή" τετράδα που περιλαμβάνει το email marketing, τα social media, τις online διαφημίσεις και το marketing μέσω κινητών τηλεφώνων παραμένει σταθερή.
Παρ όλα αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας που θα θελήσει να ακολουθήσει τα … σημεία καιρών και να επικοινωνήσει ηλεκτρονικά με τους «πελάτες» ή τους εν δυνάμει «πελάτες» του πρέπει να διατηρεί και μια καλοσχεδιασμένη και ενημερωμένη ιστοσελίδα.
Εάν λοιπόν θέλετε να αποκτήσετε και να πιστοποιήσετε τις βασικές δεξιότητες που θα χρειαστείτε για να εφαρμόσετε αυτές τεχνικές του digital marketing στην επιχείρησή σας ή για να αποκτήσετε ένα εφόδιο που θα σας οδηγήσει σε μια ανερχόμενη αγορά εργασίας ελάτε σε ένα από τα σεμινάριά μας.