Εξειδίκευση: Η λέξη κλειδί
Όσο περισσότερες υπηρεσίες προσφέρετε ως Virtual Assistant, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητές να προσληφθείτε, σωστά;
Λάθος!
Σε έναν ιδιοκτήτη επιχείρησης η ιδέα να έχει κάποιον που να μπορεί να "τα κάνει όλα", ακούγεται υπέροχη, οι επιχειρηματίες όμως όταν ψάχνουν πραγματικά για κάποιον ειδικό, δεν ψάχνουν για έναν «που να τα κάνει όλα και συμφέρει».
Ξέρω ότι ακούγεται κάπως, αλλά μείνετε μαζί μου ένα δευτερόλεπτο…
Αν ψάχνατε να προσλάβετε κάποιον για μια συγκεκριμένη εργασία – ας πούμε για να δημιουργήσει/ενισχύσει την παρουσία σας στα Social Media – θα ψάχνατε για κάποιον/α έτσι γενικά ή θα ψάχνατε για κάποιον/α που γνωρίζει τα Social Media καλά; Κάποιον που να έχει αποδεδειγμένη εμπειρία.
- Παναγιώτης Α (λογιστής)
Θα έψαχνα για κάποιον που έχει αποδεδειγμένα εμπειρία.
Έχει μικρότερο ρίσκο για μένα και μου δίνει μια αίσθηση εμπιστοσύνης το ότι το άτομο που συνεργάζομαι - ο ειδικός - μπορεί να κάνει αυτό που πρέπει να κάνει, χωρίς να χρειάζεται να τον εκπαιδεύσω!
Επίσης, και σε αυτή την περίπτωση συγκεκριμένα, οι Social Media Managers γνωρίζουν πολύ περισσότερα για τα social από μένα, γεγονός που το καθιστά διπλή επιτυχία (γιατί επιπλέον δεν χρειάζεται να μάθω κάτι νέο που δεν με ενδιαφέρει).
Η Μαίρη Κ. με προσέγγισε πριν ένα χρόνο. Εκείνη της εποχή ήμουν απασχολημένος με την με τις φορολογικές δηλώσεις, και δεν είχα χρόνο για να ασχοληθώ με τα social μου. Πραγματικά μου έλυσε τα χέρια.
Τι έκανε η Μαίρη Κ.
Εντόπισε μέσω της ομάδας των Λογιστών στο Facebook ποιοι δεν είχαν ενεργή παρουσία στα social media και τους έστειλε πρόταση συνεργασίας με δείγμα από το portfolio της σελίδας της που αποδείκνυε την εξειδίκευσή της.
Μπορούσε να προσφέρει κάτι άλλο; Μπορούσε και το έκανε!
Η Μαίρη Κ. εκτός από τα social media είναι πολύ καλή και στο data entry και στο Excel.
Από την αρχή είχε αποφασίσει ότι «η γειτονιά» της, οι πελάτες δηλαδή που ήθελε να απευθυνθεί, ήταν οι λογιστές. Γιατί είναι πολύ καλή στο Excel (άρα μπορεί να τους βοηθήσει επί της ουσίας πάνω στο αντικείμενό τους) και επίσης κατάλαβε από τις 2-3 πρώτες συζητήσεις που έκανε με κάποια μέλη της ομάδας ότι οι περισσότεροι λογιστές βαριούνται τα Social Media παρ’ όλο που αναγνωρίζουν την αναγκαιότητά τους.
Γιατί να ψάξει σε άλλη γειτονιά; Άσε που εδώ δεν έχει μεγάλο ανταγωνισμό γιατί πολλές συνάδελφοί της τρομάζουν όταν ακούν για Λογιστές!
Υπάρχουν ακόμα αρκετές υπηρεσίες που μπορεί να τους προσφέρει πχ εβδομαδιαία newsletters στο πελατολόγιο τους με τους νέους νόμους, τις υποχρεώσεις του μήνα (αυτά της τα δίνουν με email κάθε Κυριακή), και ευχές σε όσους γιορτάζουν (φαίνεται από το όνομά τους…).
Σιγά-σιγά θα τους ενημερώσει!!! Η Μαίρη ήταν μαθήτρια της #InteractiveEducation και έχει μάθει από τους καλύτερους.
#TrueStory