Υπάλληλος Υποδοχής ξενοδοχείου

Υπάλληλος Υποδοχής ξενοδοχείου
Ο υπεύθυνος υποδοχής ενός ξενοδοχείου είναι ο υπάλληλος ο οποίος έχει την ευθύνη της επικοινωνίας με τους πελάτες, από την άφιξη μέχρι και την αναχώρησή τους.


Στόχος του προγράμματος Σπουδών «Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής» της INTERACTIVE EDUCATION, είναι να εκπαιδεύσει τους σπουδαστές ώστε να είναι κατάλληλα εφοδιασμένοι με όλες τις γνώσεις που απαιτεί η υποδοχή, η εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων αλλά και η διαχείριση παραπόνων.

Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για ιδιοκτήτες μικρών και μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων, ιδιοκτήτες τουριστικών γραφείων, αυτοαπασχολούμενους στον τουριστικό τομέα και εργαζόμενους ή δυνητικά εργαζόμενους στον τομέα της υποδοχής, της οργάνωσης, των κρατήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών τουριστικών επιχειρήσεων.

Ο υπεύθυνος υποδοχής ενός ξενοδοχείου:

  • Εξυπηρετεί τις ανάγκες των πελατών και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες τουριστικού, πολιτιστικού και πρακτικού χαρακτήρα καθώς και για τις δυνατότητες ενασχόλησης με δραστηριότητες αναψυχής.
  • Λαμβάνει μέτρα για την ασφάλεια των πελατών και των προσωπικών τους αντικειμένων.
  • Διευκολύνει τις συναλλαγές τους σε συνάλλαγμα και την πρόσβαση τους στα διαθέσιμα μέσα επικοινωνίας (τηλέφωνο, παραδοσιακό ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.λπ).
  • Διαχειρίζεται τους φακέλους των πελατών και ενημερώνει τον κατάλογο των παρεχόμενων υπηρεσιών για την έκδοση τιμολογίων. Λαμβάνει μέριμνα για την έκδοση του λογαριασμού σύμφωνα με τους συμφωνηθέντες όρους και συνθήκες.
  • Συνεργάζεται με τα άλλα τμήματα της τουριστικής επιχείρησης και ενεργεί για την ανανέωση και την προμήθεια των αποθεμάτων σε προϊόντα υποδοχής και εξοπλισμού φιλοξενίας κ.ά.

Απαιτούμενες Δεξιότητες: Ο υπάλληλος υποδοχής και φιλοξενίας πρέπει να διαθέτει οργανωτικότητα, επικοινωνιακές δεξιότητες και αμεσότητα με τους πελάτες. Είναι σημαντικό να έχει ευγενική και ευχάριστη συμπεριφορά και να μπορεί να αντιμετωπίζει με ψυχραιμία και αποτελεσματικότητα δύσκολες και απρόβλεπτες καταστάσεις.

Τα νέα τμήματα της INTERactive EDucation είναι τετράμηνα, βασίζονται σε πιστοποιημένο από ΕΟΠΠΕΠ επαγγελματικό περίγραμμα και ξεκινούν στο τέλος Οκτώβρη (μετά το τέλος της τουριστικής σαιζόν).

Περιεχόμενα του μαθήματος 

Στην Θεωρητική κατάρτιση προστέθηκε νέο κεφάλαιο με τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Πληροφορίες συμμετοχής στα μαθήματα

Διάρκεια Σεμιναρίων: 60 ώρες (3,5 μήνες)

  • Με φυσική παρουσία: 2 φορές την εβδομάδα από 2 ώρες + 20 ώρες εξάσκηση στο τυφλό σύστημα.
  • Μέσω διαδικτύου 3 μήνες με απεριόριστες ώρες πρόσβασης στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης.  Στους εκπαιδευόμενους παρέχεται συνεχής ανατροφοδότηση μέσω του forum της πλατφόρμας και με e-mails.


Τιμολογιακή πολιτική


Κόστος συμμετοχής για την εξ αποστάσεως παρακολούθηση (e-learning) 190€ (καταβολή σε 2 δόσεις - Δεν ισχύουν επιπλέον εκπτώσεις).

Ενδιαφέρομαι για e-learning. Συμπληρώνω την αίτηση εγγραφής

Κόστος προαιρετικής πιστοποίησης από την εταιρεία Vellum Global Educational Services SA: 120€

 

Οι κάτοχοι των πιστοποιήσεων αποκτούν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το βιογραφικό τους και για την αγορά εργασίας, καθώς είναι σε θέση να προσφέρουν τις ειδικευμένες υπηρεσίες στα αντίστοιχα αντικείμενα, τόσο στην ελληνική επικράτεια όσο και σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό.


Επισκεφθείτε την e-Learning πλατφόρμα της Interactive Education και δείτε το δείγμα του μαθήματος.

Θα το βρείτε στις Κατηγορίες Μαθημάτων (Δοκιμαστικά μαθήματα).


Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος

For proper operation of the plug Professional Form Manager requires that the site used jQuery library later version 1.9.x
The site uses jQuery version
Τα πεδία με την κόκκινη γραμμή απαιτούνται.

 
Παρακαλώ συμπληρώστε τη φόρμα για να μπορούμε να σας ειδοποιήσουμε για προγράμματα ή εξετάσεις που σας ενδιαφέρουν.
Όνομα-Name
Επώνυμο-Surname
Πόλη
Ιδιότητα
 
Επιλέξτε το Σεμινάριο που σας ενδιαφέρει! Αν δεν το βρείτε στη λίστα, γράψτε το στα Σχόλια...
Σεμινάρια
Όνομα πατρός
ΑΦΜ
Πληροφορική
Τρόπος παρακολούθησης
Τηλέφωνο 1
Τηλέφωνο 2
E-mail
Προέλευση
Σχόλια