Η διαχείριση του ημερολογίου ενός στελέχους είναι μια περίπλοκη και χρονοβόρα εργασία
Η διαχείριση του ημερολογίου ενός στελέχους είναι μια περίπλοκη και χρονοβόρα εργασία, αλλά και μια βασική υπηρεσία που προσφέρουν οι Γραμματείς στα Στελέχη τους. Η αποτελεσματική διαχείριση ημερολογίου για τις/τους Γραμματείς είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος του ρόλου τους. Οι Γραμματείς αφιερώνουν τουλάχιστον το ένα τρίτο της ημέρας τους οργανώνοντας το πρόγραμμα του στελέχους που εξυπηρετούν.
Υπάρχουν πολλά καθήκοντα που σχετίζονται με τη διαχείριση ημερολογίου, όπως η διασφάλιση ότι τα στελέχη φτάνουν στις συναντήσεις τους εγκαίρως, η κατανόηση του λόγου της συνάντησης και εάν ο/η Executive είναι προετοιμασμένος/η για αυτήν.
Αλλά δεν τελειώνει εδώ η διαχείριση του ημερολογίου...
Οι Γραμματείς πρέπει επίσης να διαχειρίζονται σωστά και τον χρόνο που περνούν τα στελέχη εκτός των συναντήσεων.
Η διαχείριση του ημερολογίου της Γραμματέως και του Διευθυντή της είναι μια πρόκληση, και στην Interactive Education τη διδάσκουμε σε δύο επίπεδα με στόχο την καλύτερη προσέγγιση της και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και της τεχνογνωσία που χρειάζεστε για να πετύχετε και σε αυτό τον ρόλο.
Το Επίπεδο 3 θα είναι διαθέσιμο το Μάιο και ως μεμονωμένο mini seminar. Εκδηλώστε σήμερα το ενδιαφέρον σας για να είστε οι πρώτοι που θα μάθετε πότε ξεκινάμε και ποια είναι τα αναλυτικά περιεχόμενα του.