Vellum Diploma in Customer Service
Η επιτυχημένη πορεία μιας εταιρείας, μακροπρόθεσμα, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο τμήμα που ασχολείται με την εξυπηρέτηση πελατών. Όσο πιο αποτελεσματική και αποδοτική είναι η μεταχείριση και η αντιμετώπιση των πελατών και των προβλημάτων που προκύπτουν, τόσο η εταιρεία αλλά και ο ίδιος ο εργαζόμενος βγάζει θετική εικόνα προς τα έξω.
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα από τα βασικότερα τμήματα μίας εταιρείας, καθώς είναι το κύριο σημείο επικοινωνίας της επιχείρησης με τις εξωτερικές της επαφές και κυρίως με τους πελάτες. Τα άτομα που εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών έχουν την ευθύνη για τον τρόπο που αλληλεπιδρούν καθημερινά με διάφορα άτομα, επειδή ουσιαστικά, είναι η εικόνα της εταιρείας. Ο επαγγελματισμός, η ψυχραιμία και η αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων είναι απαραίτητα στοιχεία για καριέρα στον κλάδο.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο:
Διδάσκει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών της στο υψηλότερο επίπεδο,Συνδύασε το με τα προγράμματα μεταπτυχιακής εξειδίκευσης International Diploma in Sales Management και Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων και γίνε περιζήτητο στέλεχος στον χώρο των πωλήσεων ανεξαρτήτως αντικειμένου.