Πιστοποιημένος υπάλληλος Λογιστηρίου
Πιστοποιημένα Σεμινάρια για εργαζόμενους σε λογιστήρια
Περιλαμβάνονται Μαθήματα Μηχανογραφημένης Λογιστικής που δεν προϋποθέτουν γνώσεις οικονομικών ή λογιστικής
Τα μαθήματα απευθύνονται σε:
- Άτομα που θέλουν να είναι σε θέση να εργαστούν ως βοηθοί σε λογιστικά γραφεία/ λογιστήρια εταιριών. Απαραίτητο εφόδιο για άτομα που ψάχνουν θέσεις υπαλλήλου γραφείου
- Απόφοιτους λυκείου, Φοιτητές και πτυχιούχους που δεν έχουν εξοικείωση και προϋπηρεσία στη χρήση Λογιστικών Προγραμμάτων.
- Ανέργους που θέλουν ενταχθούν εκ νέου σε επιχειρήσεις και γενικότερα στην αγορά εργασίας και αναζητούν επιπλέον εφόδια, που θα διαφοροποιούν τις δεξιότητές τους.
- Στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες που θέλουν επιπλέον κατάρτιση, ώστε να αξιοποιούν αποτελεσματικότερα τα εργαλεία που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στη εμπορική και οικονομική διαχείριση των δράσεων τους.
Το σεμινάριο αυτό περιλαμβάνει γενικές γνώσεις οργάνωσης γραφείου, τις απαραίτητες γνώσεις του Excel σε προχωρημένο επίπεδο που πρέπει να έχει κάποιος που θέλει να εργαστεί σε Λογιστικό γραφείο, τις βασικές γνώσεις χρήσης των λογισμικών ERP και CRM της Soft1.
Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η συμβατότητα των μαθημάτων με τη καθημερινή εργασιακή πρακτική, καθώς επίσης και η σύνδεσή του με την αγορά εργασίας & τις επαγγελματικές απαιτήσεις για εξειδικευμένα στελέχη λογιστηρίων, λογιστικά γραφεία και οικονομικά τμήματα επιχειρήσεων.
Το πρόγραμμα αποτελείται από 3 ανεξάρτητα μεταξύ τους μέρη ως προς την παρακολούθηση και την Πιστοποίηση:
Μέρος 1ο: Βασικές Αρχές Οργάνωσης Γραφείου & Διοικητικής Υποστήριξης
- Εργαλεία, τεχνικές και καλές πρακτικές σε θέματα οργάνωσης γραφείου
-
Διαχείριση και αρχειοθέτηση εγγράφων, φυσικής και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
-
Η σπουδαιότητα του σωστού συγχρονισμού και η δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης αρχείων (cloud)
-
Διαχείριση πληροφοριών, αρχείου, επαφών (πελατών/προμηθευτών, συνεργατών, οργανισμών & φορέων)
-
Προγραμματισμός εργασιών και καθορισμός προτεραιοτήτων. Σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης εκκρεμοτήτων
-
Η Αποτελεσματική Διαχείριση του Χρόνου – Time Plans – Action Plans. Επείγοντα vs Σημαντικά
-
Βασικές αρχές διαχείρισης προμηθειών - αναλωσίμων
Προτεινόμενο σεμινάριο Στέλεχος Γραμματείας (Επίπεδα 1 ή 2 με κόστος από 190€ - ανάλογα με το επίπεδο που θα επιλεγεί και τον τρόπο παρακολούθησης) Δείτε εδώ περισσότερα
Μέρος 2ο: Ms Excel για λογιστές και υπαλλήλους λογιστικών γραφείων
Διάρκεια 20 ώρες με φυσική παρουσία ή μέσω σύγχρονης ή ασύγχρονης τηλεκατάρτισης και σε κάθε περίπτωση 3 μήνες μελέτης μέσω της πλατφόρμας μας https://school-corner.schoolessons.gr/ Απαιτείται πολύ καλή γνώση του βασικού επιπέδου με πρόσφατη πιστοποίηση.
Προαιρετική πιστοποίηση σε Excel σε επίπεδο Advanced/Proficiency Αναγνωρισμένο από ΕΟΠΠΕΠ/ΑΣΕΠ - Φορέας Πιστοποίησης Vellum
Θεματικές ενότητες:
- Βασικές γνώσεις EXCEL (προαπαιτούμενη η πρόσφατη πιστοποίηση βασικών δεξιοτήτων)
- Διαχείριση δεδομένων - Φίλτρα
- Οι απαραίτητες συναρτήσεις στο Excel (Οικονομικές, Αναζήτησης & Αναφοράς, Ημερομηνίας & Ώρας, Μαθηματικές, Στατιστικές, Λογικές).
- Συγκεντρωτικοί πίνακες (Pivot Tables).
- Παρουσίαση και Ανάλυση δεδομένων (Μερικά Αθροίσματα, Σενάρια, Εύρεση στόχου).
Προτεινόμενα σεμινάρια Excel Expert ή αν δεν υπάρχουν οι βασικές γνώσεις ή η πιστοποίηση έχει γίνει σε λογισμικά παλαιότερης έκδοσης "Excel from Zero to Hero" - Τιμή 100€ - 120€ το κάθε ένα (ανάλογα με τον τρόπο παρακολούθησης)
Μέρος 3ο: Εμπορική και Οικονομική Διαχείριση Επιχειρήσεων με τη χρήση του λογισμικού ERP της Soft1 (επίπεδα 1 και 2)
(Πιστοποίηση Vellum: Πιστοποιητικό Εμπορικής και Οικονομικής Διαχείρισης Επιχειρήσεων με τη χρήση Η/Υ (ΕΟΠΠΕΠ)
Διάρκεια 25 ώρες με φυσική παρουσία με παράλληλη μελέτη του υλικού μέσω της πλατφόρμας μας https://school-corner.schoolessons.gr/ ή μέσω σύγχρονης ή ασύγχρονης τηλεκατάρτισης.
Για την πιστοποίηση απαιτείται και η παρακολούθηση του 2ου επιπέδου της εφαρμογής- Δείτε ΕΔΩ
Θεματικές Ενότητες
- Βασικές γνώσεις Λογιστικής
- Το περιβάλλον της Εφαρμογής
- Εμπορική Διαχείριση Αγορών – Πωλήσεων
- Εμπορική Διαχείριση Εισπράξεων – Πληρωμών
- Εμπορική Διαχείριση Πελατών – Προμηθευτών
- Εμπορική Διαχείριση Αποθήκης
- Παραγγελιοληψία, Τιμολόγηση
- Οικονομική Παρουσίαση Συνοπτικών και Αναλυτικών Καταστάσεων της εταιρίας
- Εκτυπώσεις (Ισοζύγιο – Καθολικό – Ημερολόγιο)
- Έκδοση Περιοδική Δήλωσης ΦΠΑ
Κόστος σεμιναρίου ERP+CRM από 190€ - 260€ ανάλογα με το επίπεδο που θα επιλεχθεί και τον τρόπο παρακολούθησης. Δείτε και εδώ
Γενικές Πληροφορίες
- Συνολική Διάρκεια του πλήρες προγράμματος Πιστοποιημένος Υπάλληλος Λογιστηρίου: Ανάλογα με τον τρόπο παρακολούθησης και τις ενότητες που θα επιλεγούν.
Στην τιμή δεν περιλαμβάνονται οι προαιρετικές Πιστοποιήσεις:
- Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας - Κόστος 120€
- Vellum Diploma in IT Skills Proficiency - Excel Unit - Κόστος 55€
- Πιστοποιητικό Εμπορικής και Οικονομικής Διαχείρισης Επιχειρήσεων με τη Xρήση Η/Υ - Κόστος 120€
- Το πρόγραμμα διατίθεται και τμηματικά (Για το Excel Expert δείτε και ΕΔΩ - Για το ERP Soft1 δείτε και ΕΔΩ)
- To πρόγραμμα προσφέρεται και εξ αποστάσεως μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης. Δείτε εδώ τις διαφορές https://www.interactive-education.gr/e-learning/programmata-e-learning.html
- Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Δείτε εδώ περισσότερα
Διαβάστε επίσης