Γιατί απαιτείται πλέον σε όλους τους εργασιακούς χώρους;
Η διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη της εποχής μας για εργασία και επικοινωνία εξ’ αποστάσεως, οδήγησε στην ανάγκη δημιουργίας συστημάτων που θα εξυπηρετούν ομάδες εργαζομένων που εργάζονται σε απομακρυσμένες θέσεις. Οι ομάδες αυτές μπορούν να συνεργάζονται σε πραγματικό χρόνο πάνω έγγραφα κειμένου, σε παρουσιάσεις κ.λ.π. μέσω εφαρμογών που είναι διαθέσιμες από μεγάλες online πλατφόρμες που παρέχουν εταιρίες όπως η Microsoft και η Google και άλλες μικρότερες όπως είναι η Zoho.
H διαδικτυακή συνεργασία όμως δεν σταματά εκεί... Πλατφόρμες διαδικτυακή συνεργασίας προσφέρουν:
- Αποθηκευτικούς χώρους στο νέφος (online storage)
- Δυνατότητες επικοινωνίας/συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο (online meetings
- Δυνατότητα κοινής χρήσης ημερολογίων.
- Πλατφόρμες διαδικτυακής εκμάθησης (online learning environments).
- Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Μετά το τέλος του σεμιναρίου ο υποψήφιος θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Κατανοεί τις βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη διαδικτυακή παραγωγή και συνεργασία (online collaboration).
- Χρησιμοποιεί τις δυνατότητες της δικτυακής αποθήκευσης (online storage), καθώς και διαδικτυακές εφαρμογές παραγωγικότητας (web-based productivity applications) για να συνεργάζεται με άλλους.
- Χρησιμοποιεί ημερολόγια (calendars) στο διαδίκτυο και σε κινητές συσκευές για να διαχειρίζεται και να σχεδιάζει τις δραστηριότητές του.
- Συνεργάζεται και αλληλεπιδρά χρησιμοποιώντας κοινωνικά δίκτυα (social networks), ιστολόγια (blogs), και συνεργατικά ανεπτυγμένους ιστοτόπους (wikis).
- Προγραμματίζει και διοργανώνει διαδικτυακές συσκέψεις και χρησιμοποιεί πλατφόρμες διαδικτυακής εκμάθησης (online learning environments).
- Κατανοεί βασικές έννοιες της τεχνολογίας κινητών/φορητών συσκευών (mobile devices).
- Χρησιμοποιεί λειτουργίες όπως το διαδικτυακό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (web based e-mail), διαδικτυακές εφαρμογές (web based applications).
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο;
Σε ιδιωτικούς και δημοσίους υπαλλήλους που εργάζονται σε θέσεις γραμματέων ή/και διευθυντικών στελεχών και θέλουν:
1. Να εξοικειωθούν με τις τεχνολογίες του διαδικτύου τόσο σε θεωρητικό όσο και σε χρηστικό επίπεδο.
2. Να είναι σε θέση να συνεργάζονται και να αλληλεπιδρούν χρησιμοποιώντας κοινωνικά δίκτυα, ιστολόγια (blogs) και
3. Να προγραμματίζουν και θα διοργανώνουν διαδικτυακές συσκέψεις.
4. Να μπορούν να δημιουργούν και να χρησιμοποιείτε ή να διαμοιράζουν ημερολόγια στο διαδίκτυο και σε κινητές συσκευές για να διαχειρίζονται και να σχεδιάζουν τις δραστηριότητές τους.
5. Να χρησιμοποιούν δικτυακή αποθήκευση και διαδικτυακές εφαρμογές παραγωγικότητας για να συνεργάζονται με άλλους.
Πληροφορίες σεμιναρίου:
1. Προϋποθέσεις συμμετοχής
- Απολυτήριο Λυκείου (ελάχιστη απαίτηση σπουδών).
- Πολύ καλή γνώση των βασικών εφαρμογών του Ms Office.
- Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας.
2. Διάρκεια σεμιναρίου
Το σεμινάριο είναι τμήμα του προγράμματος Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης, αλλά παρέχεται και αυτόνομα με εμπλουτισμένη ύλη.
Η διάρκεια του είναι 20 ώρες, ενώ παρέχεται για ένα επιπλέον μήνα πρόσβαση στο αντίστοιχο μάθημα στην e-learning πλατφόρμα μας.
3. Κόστος σεμιναρίου
Για τους σπουδαστές της Interactive Education που έχουν παρακολουθήσει ή παρακολουθούν το πρόγραμμα Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης (επίπεδο Basic ή Advanced) το κόστος είναι 150€.
Για νέους σπουδαστές που δεν παρακολουθούν κάποιο σεμινάριο μας το κόστος είναι 190€.
3. Πιστοποίηση σπουδών
- Προαιρετική πιστοποίηση ECDL- Διαδικτυακή συνεργασία κόστος 95€
- Βεβαίωση παρακολούθησης Δωρεάν.