Πως θα αυξήσετε τους ακόλουθους σας και την ορατότητα των δημοσιεύσεών σας στα Social media
Προσθέστε τα σωστά hashtags στις αναρτήσεις σας. Είναι ο πιο γρήγορος και ευκολότερος τρόπος για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα σας στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.
Όταν τοποθετείται πριν από μια λέξη ή μια σειρά λέξεων μέσα σε μια ανάρτηση κοινωνικών μέσων, ένα hashtag επιτρέπει σε αυτή τη δημοσίευση να ευρετηριαστεί και να αναζητηθεί.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι έκανα μια ανάρτηση στο Instagram που έλεγε, "Θέλεις να μάθεις σωστά το #SocialMediaMarketing ?"
Αν κάποιος πληκτρολογεί "#SocialMediaMarketing" στη γραμμή αναζήτησης Instagram, η ανάρτησή μου θα εμφανιστεί στη λίστα των αποτελεσμάτων.
Αν χρησιμοποιήσετε τα σωστά hashtag, όλο και περισσότεροι χρήστες θα βρουν το περιεχόμενό σας, θα αλληλεπιδράσουν μαζί του και θα σας ακολουθήσουν!
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε hashtag για να βελτιώσετε:
1. Δημιουργία αναγνωρισιμότητας επωνυμίας – Παράδειγμα: #InteractiveEducation
2. Να προωθήσετε μια εκδήλωση ή ένα σεμινάριο – Παράδειγμα: #ΕπιμόρφωσηΓραμματέων
3. Να «τρέξετε» έναν διαγωνισμό – Παράδειγμα: #Gο4ExcelChallenge
4. Nα υποστηρίξετε κοινωνικά θέματα – Παράδειγμα: #MeToo
Πού λειτουργούν τα hashtag;
Τα hashtags ξεκίνησαν από το Twitter πριν από πάνω από 10 χρόνια, αλλά έκτοτε έχουν μεταναστεύσει σχεδόν σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
Αλλά επειδή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε hashtags σχεδόν σε κάθε πλατφόρμα, δεν σημαίνει ότι ΠΡΕΠΕΙ. Λοιπόν, πού πρέπει να χρησιμοποιήσετε hashtags;
Μια στρατηγική hashtag είναι απολύτως απαραίτητη στο Instagram.
Ειλικρινά, τα hashtags είναι ο μόνος τρόπος που έχω βρει για να δημιουργήσω ένα πιστό κοινό στο Instagram με τρόπο που δεν παραβιάζει τους όρους παροχής υπηρεσιών του Instagram.
Ενώ τα hashtags δεν λειτουργούν τόσο καλά σε άλλες πλατφόρμες όσο στο Instagram, μπορείτε επίσης να έχετε αποτελέσματα χρησιμοποιώντας hashtags στο Twitter, το LinkedIN και το Facebook.
Πόσα hashtag πρέπει να χρησιμοποιήσετε;
Λάβετε υπόψη σας ότι ο αριθμός των hashtags που χρησιμοποιείτε σε κάθε πλατφόρμα είναι πολύ διαφορετικός.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtag στις δημοσιεύσεις σας στο Instagram, αλλά η έρευνα από το Track Maven (https://www.skyword.com/trackmaven/) προτείνει ότι 9 hashtags είναι ο μαγικός αριθμός για αυτή την πλατφόρμα.
Στο Facebook και το Twitter, σας συνιστώ να χρησιμοποιήσετε 1 – 2 hashtags και στο LinkedIn χρησιμοποιήστε 3 - 5 hashtags.
Ένα από τα hashtag σας πρέπει πάντα να είναι η επωνυμία σας. Για παράδειγμα: #InteractiveEducation.
Κατά τη δημιουργία της λίστας hashtags για το Instagram, προσέξτε να μην χρησιμοποιείτε μόνο τα πιο δημοφιλή hashtags.
Τα hashtags με εκατομμύρια δημοσιεύσεις είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικά και οι πιθανότητες εμφάνισης του περιεχομένου σας είναι πολύ μικρότερες.
Για να αυξήσετε την ορατότητα των δημοσιεύσεών σας, προτείνω να συμπεριληφθούν hashtags με μια σειρά δημοτικότητας στις δημοσιεύσεις σας. Επιλέξτε μερικά εξαιρετικά δημοφιλή hashtag με εκατομμύρια αναρτήσεις, μερικά hashtags με εκατοντάδες χιλιάδες δημοσιεύσεις και μερικά λιγότερο δημοφιλή hashtags με χιλιάδες δημοσιεύσεις.
Αυτό μας οδηγεί στο ερώτημα πώς να βρούμε τα σωστά hashtags.
Πώς βρίσκεις τα ΣΩΣΤΑ HASHTAGS;
Η έρευνα για τα hashtag μπορεί να πάρει χρόνο, αλλά δεν χρειάζεται να καταναλώσετε όλη τη μέρα σας.
Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να κάνετε τη διαδικασία γρήγορη και εύκολη.
1. Χρησιμοποιήστε hashtags με το όνομα της ημέρας. Για παράδειγμα #SundayFunday
Πολλά από τα καθημερινά hashtags μπορούν να προστεθούν σε οποιοδήποτε τύπο ανάρτησης δημιουργείτε (#Monday), ενώ άλλα σας δίνουν ιδέες για περιεχόμενο πχ (#TacoTuesday).
2. Αξιοποιήστε τη δύναμη των διακοπών/εορτών/αργιών και των hashtag τους.
Παράδειγμα: Σάββατο 4/6 #HugYourCatDay
3. Χωρίστε τις αναρτήσεις σας σε κατηγορίες και αναζητήστε τα κατάλληλα hashtags.