4 λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να στέλνετε email μόνο με εικόνες
Οι εικόνες σε email καμπάνιες αποτελούν μία καλή πρακτική μάρκετινγκ. H αποστολή email μόνο με εικόνες μπορεί να ακούγεται σαν μια εξαιρετική ιδέα, αλλά κρύβει παγίδες.
Η υπερβολική χρήση εικόνων στα email μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Εξάλλου, οι εικόνες από μόνες τους δεν εξυπηρετούν όλο το κοινό. Μπορεί να υπάρχουν συνδρομητές που χρησιμοποιούν προγράμματα ανάγνωσης οθόνης, κάποιοι που έχουν απενεργοποιήσει τις εικόνες τους, που δεν έχουν καλή σύνδεση στο διαδίκτυο ή που θέλουν να αναζητήσουν κάτι στο email σας. Δεν θέλετε τα email σας να μην προσφέρουν στους πελάτες σας όλα όσα χρειάζονται. Επομένως, είναι καλύτερο να μη στέλνετε email που αποτελούνται εξ ολοκλήρου από εικόνες.
4 λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να στέλνετε email μόνο με εικόνες
1. Αν ο συνδρομητής έχει απενεργοποιημένες τις εικόνες δε θα δει το email σας.
Δυστυχώς, η αποστολή email μόνο με εικόνες είναι κάτι που κάνουν πολλοί spammers για να κρύψουν το κείμενο και τις δραστηριότητές τους. Τα email μόνο με εικόνες έχουν σχετιστεί με τους spammers και θεωρούνται ακόμα ύποπτα. Πολλές φορές τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας έχουν ρυθμιστεί για να εντοπίζουν οτιδήποτε φαίνεται με αυτόν τον τρόπο. Για να προστατευτούν οι χρήστες, μηνύματα σαν αυτά καταλήγουν στα ανεπιθύμητα. Συνεπώς, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις βέλτιστες πρακτικές email μάρκετινγκ και ότι σχεδιάζετε τις καμπάνιες σας με τρόπο που σας βοηθά να αποφύγετε αυτό το φίλτρο.
Επίσης, μερικοί συνδρομητές, είτε λόγω προεπιλεγμένης ρύθμισης είτε λόγω προσωπικής επιλογής, έχουν απενεργοποιημένες τις εικόνες στα email τους. Στην περίπτωση αυτή, αν δεν έχετε γράψει εναλλακτικό κείμενο (Alt text) για την εικόνα, το email εμφανίζεται κενό.
2.Το μέγεθος του email μπορεί να προκαλέσει αργή φόρτωση ή να μη φορτωθεί καθόλου
Εάν οι πελάτες σας έχουν αργή σύνδεση στο διαδίκτυο ή συνδέονται με δεδομένα εν κινήσει, οι εικόνες στα email σας ενδέχεται να φορτώνονται πιο αργά από το κανονικό. Ακόμα και αν κάποιος έχει γρήγορο διαδίκτυο, υπάρχει κίνδυνος οι εικόνες να μην φορτωθούν αρκετά γρήγορα. Οι χρήστες δεν θέλουν να αφιερώσουν πολύ χρόνο για να διαβάσουν ένα email. Επομένως, όσο μεγαλύτερο είναι το email σας, τόσο πιο πιθανό είναι ο συνδρομητής σας να το διαγράψει και να κάνει απεγγραφή. Αν οι εικόνες είναι το μόνο που έχει να προσφέρει το email σας, αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μελλοντική αλληλεπίδραση με την επωνυμία σας.
3. Αν το email σας δεν περιλαμβάνει κείμενο, αυτό μπορεί να βλάψει την προσβασιμότητά του
Η προσθήκη κειμένου σε εικόνες έχει οφέλη. Αν δεν θέλετε, όμως, να δημιουργήσετε προβλήματα στην προσβασιμότητα του email σας, πρέπει να προσθέσετε κανονικό κείμενο. Μπορεί κάποιος συνδρομητής με προβλήματα όρασης να χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα ανάγνωσης οθόνης για να διαβάσει το email σας. Αν το μήνυμά σας είναι κρυμμένο σε μια εικόνα, δεν θα είναι σε θέση να κατανοήσει όλα όσα έχει να προσφέρει το email σας. Το ίδιο ισχύει και για κάποιον που μιλάει διαφορετική γλώσσα. Δεν μπορεί να μεταφράσει το κείμενο στο email σας αν αποτελεί μέρος της εικόνας.
4. Τα email μόνο με εικόνες δεν μπορούν να αναζητηθούν
Μερικές φορές, ένας πελάτης σας θυμάται μια χρήσιμη ή πολύτιμη πληροφορία στο email που του στείλατε πριν από λίγο καιρό, το οποίο έχει πλέον χαθεί στα εισερχόμενα του, και πρέπει να το βρει. Όταν συμβεί αυτό και εάν το email είναι μόνο με εικόνες, τότε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν μπορεί να αναζητηθεί. Ο συνδρομητής σας δεν μπορεί να βρει το περιεχόμενο που αναζητά. Οι παραλήπτες απολαμβάνουν τη δυνατότητα να πληκτρολογούν μια λέξη-κλειδί στη γραμμή αναζήτησης των εισερχομένων τους και να βρίσκουν εύκολα αυτό που αναζητούν. Αν δεν μπορούν να βρουν το email σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, θα προχωρήσουν σε κάποιου άλλου.
Συμπέρασμα:
Δεν πρέπει να στέλνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποτελείται εξ ολοκλήρου από εικόνες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη των εικόνων στα email σας! Να θυμάστε ότι η σωστή χρήση των εικόνων σε ένα email έχει μεγάλη σημασία για το τελικό αποτέλεσμα. Όταν οι εικόνες χρησιμοποιούνται σωστά, μπορείτε να δημιουργήσετε ευέλικτα και όμορφα σχέδια για τις καμπάνιες σας.
Πώς θα χρησιμοποιήσετε σωστά τις εικόνες στις email καμπάνιες σας
Οι εικόνες στα email σίγουρα συμβάλλουν στην επιτυχία της καμπάνιας σας!
Εάν έχετε σκεφτεί να στείλετε ένα email στους συνδρομητές σας χωρίς αυτό να περιέχει κάποια εικόνα, τότε είναι πολύ πιθανόν η καμπάνια σας να αποτύχει. Οι εικόνες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του newsletter σας και θα πρέπει να υπάρχουν. Το δύσκολο είναι να βρείτε τον κατάλληλο τρόπο να τις χρησιμοποιήσετε χωρίς αυτές να λειτουργούν αρνητικά στην αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας. To σίγουρο είναι πως θα πρέπει να έχετε έστω και μία εικόνα στο email σας, την πιο αντιπροσωπευτική, ώστε να περάσετε το μήνυμα που θέλετε εύκολα και γρήγορα.
Σκεφτείτε ότι οι εικόνες σας μπορεί να μην εμφανιστούν αυτόματα από όλους τους παρόχους email.
Τι σημαίνει αυτό; Δεν εμφανίζουν όλοι οι email πάροχοι τις εικόνες από προεπιλογή (by default). Πολλά προγράμματα email μπλοκάρουν τις εικόνες. Για παράδειγμα, το Outlook και το Yahoo έχουν ορίσει από προεπιλογή να μην εμφανίζουν τις εικόνες των email και οι ίδιοι οι χρήστες θα πρέπει να επιλέξουν να κατεβάσουν τις εικόνες, προκειμένου να μπορέσουν να τις δουν. Το πρόβλημα που υπάρχει σε αυτή την περίπτωση είναι πως οι περισσότεροι δε θα μπουν στη διαδικασία να πατήσουν το κουμπί “Download images”. Συνεπώς, δε θα πρέπει να στηρίζεστε στους ίδιους τους συνδρομητές, σχετικά με την εμφάνιση των εικόνων σας, ειδικότερα αν η εικόνα σας περιέχει ένα σημαντικό μήνυμα. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά σε προηγούμενο άρθρο μας ποιοι email clients μπλοκάρουν τις εικόνες πατώντας εδώ.
Οι εικόνες μπορεί να στείλουν τα email σας στο φάκελο των ανεπιθύμητων μηνυμάτων
Εάν το email σας περιέχει πολλές εικόνες αυξάνονται οι πιθανότητες να βρεθεί κατευθείαν στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα (spam folder). Ο μεγάλος αριθμός εικόνων σε συνδυασμό με το μέγεθος των εικόνων (εάν είναι πολύ μεγάλες) αποτελούν σημαντικούς λόγους για τους οποίους το email σας δε θα εμφανιστεί στα εισερχόμενα μηνύματα. Σε χειρότερη περίπτωση, μπορεί το email σας να μην παραδοθεί καν. Συνεπώς, εάν έχετε παρατηρήσει προβλήματα όσον αφορά το ποσοστό παράδοσης των email σας, καλό θα ήταν να ανατρέξετε στη καμπάνια σας και να περιορίσετε τον αριθμό των εικόνων που ενδεχομένως να οδηγούν το email σας στα spam. Στην πλατφόρμα EmailSYSTEM μπορείτε να δείτε στα στατιστικά της καμπάνιας σας, τον αριθμό των απαράδοτων email και ειδικότερα τους λόγους μη παράδοσης τους, για παράδειγμα αν μπλοκαρίστηκε λόγω περιεχομένου.
Οι καλύτερες πρακτικές για τη χρήση εικόνων στα email σας
Ακολουθήστε τον κανόνα του 30%
Όταν σχεδιάζετε τις email καμπάνιες σας, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε για τις εικόνες περίπου το 30% του συνολικά διαθέσιμου χώρου. Αυτό το ποσοστό αρκεί για να έχετε τόσες εικόνες όσες χρειάζονται προκειμένου να περάσετε το μήνυμα που θέλετε στους πελάτες-συνδρομητές σας. Δε χρειάζεται να βομβαρδίζετε τους παραλήπτες του newsletter σας με πολλές φωτογραφίες που ενδεχομένως θα τους κουράσουν και θα τους αποπροσανατολίσουν. Όσο καλές και αν είναι οι εικόνες, το ίδιο το κείμενο σας είναι αυτό που θα καθορίσει εξίσου την επιτυχία της καμπάνιας σας.
Ειδικά, αν λάβουμε υπόψη πως οι εικόνες σας μπορεί να μην εμφανιστούν καν, τότε θα πρέπει να έχετε φροντίσει να μην υπάρχουν μόνο αυτές σε ολόκληρο το email σας, αλλά και το ανάλογο κείμενο που εξίσου θα περάσει το μήνυμα που θέλετε. Με άλλα λόγια, το περιεχόμενο του email σας δε θα πρέπει να αποτελείται από μία σκέτη εικόνα χωρίς ξεχωριστό κείμενο, διότι αυτή μπορεί να μην εμφανιστεί καθόλου. Συνεπώς, χρησιμοποιήστε τις εικόνες με μέτρο όσο αυτό είναι δυνατόν.
Βάλτε alt text στις εικόνες σας
Επειδή ακριβώς, όπως αναφέραμε ήδη, πολλά προγράμματα email μπλοκάρουν τις εικόνες, είναι σημαντικό να ορίσετε alt text (εναλλακτικό κείμενο) για να είναι κατανοητό το email σας, ακόμα και χωρίς εικόνες. Το alt κείμενο ουσιαστικά εμφανίζεται στη περίπτωση που για οποιαδήποτε λόγο δε φορτώνει η εικόνα.
Ορίζοντας alt text στις email εικόνες σας, θα είστε σίγουροι πως το μήνυμα της φωτογραφίας σας θα περάσει σε όλους τους αναγνώστες του newsletter σας ακόμα και σε εκείνους που δε θα κατεβάσουν μόνοι τους τις εικόνες σας. Προσέξτε όμως το εναλλακτικό κείμενο να περιλαμβάνει πάντα λέξεις-κλειδιά που θα σχετίζονται με την εικόνα που λείπει.
Ορίστε ύψος και πλάτος στις εικόνες
Για να αποφύγετε ενδεχόμενα προβλήματα που αφορούν τη σωστή εμφάνιση του email σας, θα ήταν σκόπιμο να ορίσετε εσείς το ύψος και το πλάτος στις εικόνες σας. Με αυτό τον τρόπο, διασφαλίζετε ότι δεν θα «σπάσει» η μορφή του newsletter σας, ακόμα και στη περίπτωση που δε φορτώσουν οι εικόνες. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να μην ανεβάζετε φωτογραφίες σε μεγάλο μέγεθος, τις οποίες μικραίνετε μετά. Είναι καλύτερο να τις επεξεργαστείτε και να τις αυξομειώσετε στο επιθυμητό μέγεθος και μετά να τις ανεβάσετε.
Χρησιμοποιήστε τον κατάλληλο τύπο εικόνων στα email
Όταν αναφερόμαστε στο τύπο των εικόνων τα JPEG, PNG και GIF είναι αυτά που κυριαρχούν. Πώς όμως θα αποφασίσετε ποιο τύπο να χρησιμοποιήσετε; Συνήθως, τα JPEGs είναι η καλύτερη επιλογή για φωτογραφίες και τα PNGs κατάλληλα για illustrative (επεξηγηματικές, περιγραφικές) και transparent (με διαφανή φόντο) εικόνες. Δείτε και τον παρακάτω πίνακα για να καταλάβετε καλύτερα τι πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάθε φορά ανάλογα με το περιεχόμενο των εικόνων σας.
Κάντε δοκιμαστικές αποστολές για κάθε email καμπάνια σας
Αφού ολοκληρώσετε το σχεδιασμό της καμπάνιας σας, θα ήταν καλύτερο να κάνετε πρώτα κάποιες δοκιμές πριν τη στείλετε στις ομάδες που θέλετε. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσετε να ελέγξετε ποια προβλήματα υπάρχουν στην εμφάνιση του email σας, και ειδικότερα αν οι εικόνες σας φορτώνουν σωστά σε κάθε email client. Έτσι, θα γνωρίζετε εκ των προτέρων ποιοι θα χρειαστεί να κάνουν download τις εικόνες που θα περιέχει το newsletter σας.
Εάν χρησιμοποιείτε κάποια πλατφόρμα μπορείτε να πάτε στη σελίδα διαχείρισης της καμπάνιας σας και να κάνετε μία δοκιμαστική αποστολή σε έναν παραλήπτη ή σε περισσότερους παραλήπτες για να δείτε πώς θα φαίνεται το email σας. Για να έχετε πιο αξιόπιστα αποτελέσματα, σας προτείνουμε να κάνετε και μία κανονική αποστολή σε μια ομάδα με 3-4 τεστ emails, δηλαδή δικά σας email που έχουν διαφορετικό πάροχο (ymail, gmail, outlook κ.ά.).
Συμπέρασμα:
Η επιτυχία της καμπάνιας σας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Χωρίς αμφιβολία, οι εικόνες που χρησιμοποιείται παίζουν σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και για αυτό το λόγο θα πρέπει να τις χρησιμοποιείται με προσοχή. Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές που αφορούν τη σωστή χρήση των email εικόνων και θα μπορέσετε να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας, πετυχαίνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Εάν αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε πρόβλημα με την εμφάνιση του newsletter σας και χρησιμοποιείτε κάποια πλατφόρμα μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους.
Πηγή: www.emailsystem.app