Τον τελευταίο χρόνο, οι λέξεις “on line συνεργασία” χρησιμοποιούνται περισσότερο από ποτέ σε κάθε επαγγελματικό τομέα. Τα «εργαλεία» συνεργασίας είναι πράγματι μια από τις πιο σημαντικές επιλογές κάθε επιτυχημένης επιχείρησης και είναι κάτι διαφορετικά σε κάθε μια από αυτές.
Η συνεργασία συμβαίνει όταν δύο ή περισσότερα μέλη μιας ομάδας συνεργάζονται για να λύσουν προβλήματα και να επιτύχουν έναν κοινό στόχο.
H εφαρμογές που θα χρησιμοποιηθούν εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται και τους βασικούς στόχους επικοινωνίας.
Όλα αυτά αυξάνουν τις απαιτήσεις που έχουν τα στελέχη από τις γραμματείς τους, οι οποίες πρέπει όχι μόνο να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν τις πιο γνωστές πλατφόρμες επικοινωνίας (Zoom, WebEx, Ms Teams, Google Meet ) για να οργανώνουν on line συναντήσεις, αλλά να είναι και σε θέση να επιλύουν προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν κατά τη σύνδεση, καθώς και να μαθαίνουν εύκολα και γρήγορα τις νέες πλατφόρμες που θα επιλέγουν κάθε φορά τα στελέχη.