Η εταιρεία που εκπαιδεύει τους ανθρώπους της, έχει στόχο την ανάπτυξη της.


Τα τελευταία χρόνια τα πάντα άλλαξαν γύρω μας, και παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις που τρέχουν καθημερινά με ιλιγγιώδη ταχύτητα, στη συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων, ο άνθρωπος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας.

Οι εταιρείες που έχουν αντιληφθεί την αναγκαιότητα για ενημερωμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό και στοχεύουν στην ενδυνάμωση και ενίσχυση των δεξιοτήτων τους, είναι οι εταιρείες που πιστεύουν και στο επιτυχημένο μέλλον τους

Το Κέντρο Εκπαιδεύσεων και Πιστοποιήσεων Interactive Education με μακρά παράδοση στις εταιρικές εκπαιδεύσεις προσωπικού εταιρειών από όλες τις κατηγορίες επιχειρηματικότητας, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα της νέας εποχής, προσφέρει πακέτα ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης

  • Με φυσική παρουσία στον χώρο σας ή στις εγκαταστάσεις μας (Μετρό Αιγάλεω) πιστοποιημένων και έμπειρων εισηγητών, ή
  • Μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκατάρτισης σύμφωνα με τις ανάγκες του προσωπικού και τον διαθέσιμο χρόνο του,

με κοινό παρονομαστή την εκπαίδευσή του στις νέες απαιτήσεις των εργασιακών χώρων.

  • Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους σας σε νέες δεξιότητες για μεγαλύτερη παραγωγικότητα, και καλύτερη επικοινωνία (ενδοεταιρική και με τους συνεργάτες σας)
  • Βελτιώστε τις δεξιότητες που χρειάζεται το εργατικό δυναμικό σας για να αναπτυχθεί και να πετύχει τους προσωπικούς και εταιρικούς στόχους


    Τα οφέλη της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης είναι πολλά και θα μπορούσαμε να τα συνοψίσουμε ως εξής:

  • Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τον καινοτόμο τρόπος λειτουργίας οδηγεί σε εκμηδένιση αποστάσεων και εξόδων μετακίνησης των εκπαιδευόμενων.
  • Η εκπαίδευση με φυσική παρουσία οδηγεί σε κοινωνικοποίηση του προσωπικού των εταιρειών και ειδικότερα εκείνων που έχουν γεωγραφική διασπορά, προβαίνει σε βελτίωση του εταιρικού περιβάλλοντος και συμβάλλει στην αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων.
  • Η ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση Δεν είναι έξοδο, απεναντίας αποτελεί επένδυση στο μέλλον της εταιρείας.
  • Εκπίπτει ως φορολογική δαπάνη.
  • Μειώνει την προκαταβολή φόρου της επόμενης χρήσης. Μπορεί να ενταχθεί στα προγράμματα ΛΑΕΚ της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ)


Επιλέξτε μια από τις προτεινόμενες ενότητες εκπαιδεύσεων ή ζητήστε μας να οργανώσουμε μια εκπαίδευση ειδικά για το προσωπικό της εταιρεία σας.


Παραγωγικότητα

Θέλετε να είναι πιο παραγωγικό το ανθρώπινο δυναμικό σας;

Να μάθουν να εξοικονομούν χρόνο, να έχουν λιγότερο άγχος και καλύτερη ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής και προσωπικής ζωής τους;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το πετύχετε αυτό, αλλά ένας από τους καλύτερους είναι να μάθουν να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές
παραγωγικότητας, και να διαχειρίζονται σωστά τον χρόνο τους, τις εργασίες τους, τη λίστα υποχρεώσεων και τις ροές εργασιών τους.

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές εφαρμογές παραγωγικότητας, αλλά ποιες είναι οι απαραίτητες;

Βασικές Δεξιότητες Πληροφορικής για υπαλλήλους γραφείου, λογιστηρίου.

Άριστη γνώση των εφαρμογών του MS Office στον υπολογιστή αλλά και κινητό τηλέφωνο τους (Office 365) για άμεση ανταπόκριση σε επείγουσες εργασίες.

• MS Word:
o Δημιουργία και Χρήση Προτύπων για την εξοικονόμηση χρόνου.
o Πίνακες και Γραφικά.
o Πίνακες περιεχομένων και ευρετήρια.
o Διαχείριση και διαμόρφωση πολυσέλιδων εγγράφων. Σχόλια, υποσημειώσεις, παραπομπές.
o Διαχείριση μαζικής αλληλογραφίας.
o Δημιουργία Φυλλαδίων.
o Δημιουργία μακροεντολών για την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών.

Δείτε και την ενότητα Business Writing

MS Excel
o Δημιουργία και Χρήση Προτύπων για την εξοικονόμηση χρόνου.
o Μορφοποίηση δεδομένων υπό όρους και μορφοποίηση δεδομένων μέσω πίνακα.
o Ταξινομήσεις και Φίλτρα.
o Βασικές συναρτήσεις.
o Παρουσίαση δεδομένων με διάφορους τρόπους (Συγκεντρωτικοί πίνακες και Γραφήματα).
o Δημιουργία μακροεντολών για την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών.

MS PowerPoint
o Δημιουργία και Χρήση Προτύπων για την εξοικονόμηση χρόνου.
o Βασικοί κανόνες παρουσιάσεων. Τα λάθη στην παρουσίαση που δεν αφήνουν το μήνυμα να φτάσει στο ακροατήριο.
o Τα γραφικά και τα κείμενα σε μια παρουσίαση.
o Εναλλαγές και κινήσεις.
o Διάφορες εντυπώσεις.

Δείτε και εδώ

https://www.interactive-education.gr/plerophorike/proficiency-kai-sten-plerophorike.html

https://www.interactive-education.gr/excel-e-classes/

Ζητήστε μας την αναλυτική διδασκόμενη ύλη κάθε ενότητας.

Χρήση Cloud

Η διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη της εποχής μας για εργασία και επικοινωνία εξ’ αποστάσεως, οδήγησε στην ανάγκη δημιουργίας συστημάτων που θα εξυπηρετούν ομάδες εργαζομένων που εργάζονται σε απομακρυσμένες θέσεις.

Οι ομάδες αυτές μπορούν να συνεργάζονται σε πραγματικό χρόνο πάνω έγγραφα κειμένου, σε παρουσιάσεις κ.λ.π. μέσω εφαρμογών που είναι διαθέσιμες από μεγάλες online πλατφόρμες που παρέχουν εταιρίες όπως η Microsoft και η Google και άλλες μικρότερες όπως είναι η Zoho.

Οι πλατφόρμες διαδικτυακής συνεργασίας προσφέρουν:

- Αποθηκευτικούς χώρους στο νέφος (online storage)

- Δυνατότητες επικοινωνίας/συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο (online meetings

- Δυνατότητα κοινής χρήσης ημερολογίων.

- Πλατφόρμες διαδικτυακής εκμάθησης (online learning environments).

Μετά το τέλος του σεμιναρίου ο υποψήφιος θα πρέπει να είναι σε θέση:

- Να κατανοεί τις βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη διαδικτυακή παραγωγή και συνεργασία (online collaboration).

- Να χρησιμοποιεί τις δυνατότητες της δικτυακής αποθήκευσης (online storage), καθώς και διαδικτυακές εφαρμογές παραγωγικότητας (web-based productivity applications) για να συνεργάζεται με άλλους.

- Χρησιμοποιεί ημερολόγια (calendars) στο διαδίκτυο και σε κινητές συσκευές για να διαχειρίζεται και να σχεδιάζει τις δραστηριότητές του.

- Να προγραμματίζει και να διοργανώνει διαδικτυακές συσκέψεις και να χρησιμοποιεί πλατφόρμες διαδικτυακής εκμάθησης (online learning environments).

- Να κατανοεί βασικές έννοιες της τεχνολογίας κινητών/φορητών συσκευών (mobile devices).

- Να χρησιμοποιεί λειτουργίες όπως το διαδικτυακό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (web based e-mail), διαδικτυακές εφαρμογές (web based applications).

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο;

Σε υπαλλήλους που εργάζονται σε θέσεις γραμματέων ή/και διευθυντικών στελεχών και θέλουν:

1. Να εξοικειωθούν με τις τεχνολογίες του διαδικτύου τόσο σε θεωρητικό όσο και σε χρηστικό επίπεδο.

2. Να προγραμματίζουν και θα διοργανώνουν διαδικτυακές συσκέψεις.

3. Να μπορούν να δημιουργούν, να χρησιμοποιούν ή να διαμοιράζουν έγγραφα και ημερολόγια στο διαδίκτυο και σε κινητές συσκευές για να διαχειρίζονται και να σχεδιάζουν τις δραστηριότητές τους.

4. Να χρησιμοποιούν δικτυακή αποθήκευση και διαδικτυακές εφαρμογές παραγωγικότητας για να συνεργάζονται με άλλους.

Δείτε και εδώ https://www.interactive-education.gr/plerophorike/online-collaboration.html

Ζητήστε μας την αναλυτική διδασκόμενη ύλη κάθε ενότητας.

Οργάνωση Γραφείου

«Δείξε μου το γραφείο σου να σου πω ποιος είσαι!»

Ως γραφείο ορίζεται "ένα κτίριο ή μέρος κτιρίου, του οποίου η αποκλειστική και βασική χρήση είναι οι υπηρεσίες γραφείου". Από εκεί οι υπάλληλοι γραφείου που εργάζονται Back Office (σε όποια βαθμίδα της ιεραρχίας και αν είναι – entry level ή executive assistants οργανώνουν, συντονίζουν ή παρακολουθούν όλες τις εργασίες που πραγματοποιούνται μέσα στην επιχείρηση. Παρέχουν και ταξινομούν δηλαδή όλες τις πληροφορίες και τις υπηρεσίες που είναι απαραίτητες για την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας της επιχείρησης.

Μετά το πέρας του σεμιναρίου και ανάλογα με την βαθμίδα της ιεραρχίας που ανήκουν οι συμμετέχοντες θα πρέπει να γνωρίζουν:

• Τα συστήματα αρχειοθέτησης τοπικά (σε φοριαμούς, στον υπολογιστή και στο cloud). Για να γίνει κατανοητή η σημασία της σωστής αρχειοθέτησης πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι λέξεις αρχείο και αρχειοθέτηση προέρχονται από το ρήμα άρχω (είμαι κυρίαρχος).

• Να οργανώνουν από ένα συμβούλιο έως ένα μεγάλο event στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό (ατζέντα, επιλογή χώρου και εδεσμάτων, να ετοιμάζουν και να αποστέλλουν με διάφορους τρόπους προσκλήσεις και υλικό για εισηγητές και συμμετέχοντες)

• Nα κρατούν πρακτικά, να τα αποστέλλουν στους συμμετέχοντες και να ελέγχουν την πορεία της υλοποίησης των αποφάσεων που πάρθηκαν.

• Οργάνωση μικρού ή μεγάλου ταξιδιού ενός ή και περισσότερων στελεχών, με έναν ή και περισσότερους προορισμούς λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη διαφορά ώρας και τις τοπικές ιδιαιτερότητες (πχ visa, νόμισμα, εμβόλια κλπ). Αντιμετώπιση κρίσεων και προβλημάτων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Τμήμα του σεμιναρίου για τις Γραμματείς το οποίο προσφέρεται και ως μεμονωμένο σεμινάριο on demand. 

Ζητήστε μας την αναλυτική διδασκόμενη ύλη κάθε ενότητας.

Επικοινωνία

Η ενότητα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να διευρύνει τις γνώσεις του/της υποψηφίου γραμματέα ή υπαλλήλου γραφείου (Front Office personnel) αναφορικά με την επιχειρησιακή επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις.

Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες πρέπει μετά το τέλος της ενότητας να γνωρίζουν την έννοια της αποτελεσματικής επικοινωνίας, τις μορφές της, τα μέσα της, την έννοια αλλά και τα εμπόδια της και να έχουν αποκτήσει τις βασικές γνώσεις για τις δημόσιες σχέσεις.

Η αποτελεσματική επικοινωνία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σωστή εκπομπή ενός καλού μηνύματος. Γενικά για ένα μήνυμα που γνωρίζουμε 100% μεταδίδουμε μόνο το 80%, ο συνομιλητής μας ακούει μόνο το 60%, καταλαβαίνει το 40% και μπορεί να αναπαραγάγει το 20%.

Διδασκόμενες δεξιότητες

• Διαχείριση ηλεκτρονικής επικοινωνίας (email management) του εταιρικού λογαριασμού και των στελεχών της εταιρείας.

• Δημιουργία ενημερωτικών δελτίων (newsletters).

• Διαχείριση προσωπικών ημερολογίου στελεχών.

• Αποτελεσματική Ενδοεπιχειρησιακή Επικοινωνία.

• Επικοινωνία με μετόχους, συνεργάτες και πελάτες. Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων.

• Τηλεφωνική επικοινωνία.

• Μη λεκτική επικοινωνία (γλώσσα σώματος, τόνος φωνής)

Τμήμα του σεμιναρίου για τις Γραμματείς το οποίο προσφέρεται και ως μεμονωμένο σεμινάριο on demand. 

Ζητήστε μας την αναλυτική διδασκόμενη ύλη κάθε ενότητας.

Business Writing

Ο γραπτός λόγος παραμένει το πιο σημαντικό κανάλι επικοινωνίας σε έναν οργανισμό. Αλλά μερικές φορές ένας υπάλληλος νιώθει αβοήθητος λόγω άγνοιας των κανόνων που πρέπει να ακολουθήσει.

Η επιχειρηματική γραφή, περιλαμβάνει τη δυνατότητα σαφούς και συνοπτικής επικοινωνίας μέσω εγγράφων, όπως επιστολές, email και αναφορές. Η ανάπτυξη αυτής της ικανότητας μπορεί να σας βοηθήσει να είστε πιο αποτελεσματικοί σε όποια θέση υπηρετείτε. Σε αυτό το άρθρο, ορίζουμε την επιχειρηματική γραφή και παρουσιάζουμε τα πέντε βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε και μερικές συμβουλές για εξαιρετική επιχειρηματική γραφή.

Τι είναι η επιχειρηματική γραφή;

Η επιχειρηματική γραφή είναι μια μορφή γραπτής επαγγελματικής επικοινωνίας. Οι επιχειρηματικές επικοινωνίες μπορεί να είναι:

1. Εσωτερικές (γραμμένες μόνο για όσους ανήκουν σε μια εταιρεία) ή

2. Εξωτερικές (γραπτές για πελάτες ή πελάτες-στόχους).

Όλα τα επαγγελματικά γραπτά πρέπει να είναι ουσιαστικά και πρακτικά. Ο στόχος είναι να κοινοποιήσετε τις πληροφορίες σας όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρα, με ακρίβεια και ταχύτητα.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι προτάσεις, οι αναφορές, τα υπομνήματα και πολλοί άλλοι τύποι εγγράφων θεωρούνται όλα επιχειρηματικά γραπτά και περιλαμβάνονται στο σεμινάριο.

Ζητήστε μας την αναλυτική διδασκόμενη ύλη κάθε ενότητας.

Διαβάστε το σχετικό άρθρο στο blog μας https://www.interactive-education.gr/blog/business-writing.html

Digital Marketing

Digital Marketing and Social Media

Το έννοια του marketing δημιουργήθηκε τη στιγμή που οι άνθρωποι υιοθέτησαν την ανταλλαγή προϊόντων. Το ζητούμενο ήταν και είναι το ίδιο: Η προβολή με απώτερο σκοπό την προώθηση και πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών στον καταναλωτή.

Με το πέρασμα των χρόνων άλλαξαν απλά οι τακτικές και τα κανάλια επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Το Digital Marketing ή μάρκετινγκ μέσω ίντερνετ δεν είναι απλά άλλη μία τάση της εποχής. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός, που εξελίσσεται συνεχώς και αλλάζει ανάλογα με:

• Τα νέα «εργαλεία» που καθημερινά προστίθενται στην εργαλειοθήκη όσων ασχολούνται με αυτό.

• Με τις απαιτήσεις και την ανάγκη των κάθε είδους επιχειρήσεων και επαγγελματιών, να επικοινωνήσουν στο κοινό που τους ενδιαφέρει το μήνυμα που θέλουν και να απογειώσουν τη δυναμική τους .

Παρά την πληθώρα των «εργαλείων» του Digital Marketing η "χρυσή" τετράδα που περιλαμβάνει τα

• email marketing,

• τα social media,

• τις online διαφημίσεις και

• το marketing μέσω κινητών τηλεφώνων

παραμένει σταθερή.

Παρ όλα αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η επιχείρηση που θα θελήσει να ακολουθήσει τα … σημεία καιρών και να επικοινωνήσει ηλεκτρονικά με τους «πελάτες» ή τους εν δυνάμει «πελάτες» του πρέπει να διατηρεί και μια καλοσχεδιασμένη και ενημερωμένη ιστοσελίδα.

Εάν λοιπόν θέλετε να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας και να το βοηθήσετε να αποκτήσει τις πιο πάνω βασικές δεξιότητες του digital marketing για να τις εφαρμόσει στην επιχείρησή σας ενημερωθείτε για τα σεμινάριά μας.

Ζητήστε μας την αναλυτική διδασκόμενη ύλη κάθε ενότητας.


Προτεινόμενο σεμινάριο: Η αποτελεσματική Γραμματέας

         

Βασισμένο σε διεθνή πρότυπα, με πρακτική εξάσκηση μέσω projects ειδικά σχεδιασμένων για κάθε ενότητα. Περιλαμβάνει τις ενότητες:

1. Διαχείριση ημερολογίου.

2. Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

3. Οργάνωση και διαχείριση συμβουλίων, εκδηλώσεων και ταξιδίων.

4. Διαχείριση εταιρικών Social Media - Διαχείριση social Media στελεχών.

5. Project Management 101 (βασικές γνώσεις)

Ζητήστε τα αναλυτικά περιεχόμενα και το κόστος του σεμιναρίου. Το περιεχόμενο της εκπαίδευσης μπορεί να τροποποιηθεί για να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες των εκπαιδευόμενων.

www.interactive-education.gr/secretary

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να οργανώσουμε μαζί το πρόγραμμα εκπαιδεύσεων του προσωπικού σας.

Ζητήστε να σας στείλουμε αναλυτική προσφορά για τις δεξιότητες που σας ενδιαφέρουν.


Στη διάθεσή σας Μαρία Ζάππα-Κασαπίδη (Υπεύθυνη Εκπαιδεύσεων)