Page 4 - About Tie
P. 4

Τα δύο μέρη της γραπτής εξέτασης είναι:

               Θέμα 1 (προετοιμασμένο)
               Ο υποψήφιος πρέπει να γράψει ένα δοκίμιο (essay) για το βιβλίο που έχει διαβάσει ή για το άρθρο που
               παρακολούθησε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ο υποψήφιος θα γράψει για το θέμα που δεν συζήτησε
               στη προφορική εξέταση, π.χ εάν ο υποψήφιος μίλησε για το βιβλίο στην προφορική εξέταση, τότε θα
               γράψει για το άρθρο και αντίστροφα.

               Ο υποψήφιος μπορεί να χρησιμοποιήσει το άρθρο ή το βιβλίο του για να ανταποκριθεί στο θέμα που
               πρέπει να γράψει.

               Θέμα 2 (άγνωστο)
               Ο υποψήφιος πρέπει να γράψει ένα δοκίμιο (essay) για μια πραγματική κατάσταση, π.χ να γράψει ένα
               άρθρο όπου δίνει πληροφορίες, ένα επίσημο ή ανεπίσημο γράμμα, μια αναφορά ή κριτική. Όλα τα θέ-
               ματα  αφορούν  γενικές  καταστάσεις  που αφορούν εμπειρίες  του  μέσου  ατόμου. Ο  υποψήφιος  δεν
               βαθμολογείται για τη μορφή του κειμένου, π.χ για τη μορφή ανεπίσημου γράμματος ή ηλεκτρονικού μη-
               νύματος αλλά η στίξη και η χρήση παραγράφων είναι απαραίτητη.


               Ο υποψήφιος πρέπει να φέρει μαζί του στην εξέταση τα παρακάτω:
               • το logbook

               • το βιβλίο/graded reader που έχει διαβάσει
               Ο  υποψήφιος  μπορεί  να  έχει  μαζί  του  στην  εξέταση  μονόγλωσσο  και/ή  δίγλωσσο  λεξικό.
               Δεν επιτρέπεται να δανείζεται υποψήφιος από άλλο υποψήφιο.
               Η κλίμακα βαθμολόγησης του ΤΙΕ χρησιμοποιεί την κλίμακα αξιολόγησης του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαι-
               σίου Γλωσσών του Συμβουλίου της Ευρώπης.


                                                     To TIE είναι Placement/Achievement Test
                                                     Ο  υποψήφιος  λαμβάνει  το  πιστοποιητικό  που  καταγράφει

                                                     την απόδοσή του κατά την ημέρα της εξέτασης βάσει της κλί-
                                                     μακας αυτής, δηλαδή δεν επιτυγχάνει ή αποτυγχάνει σε ένα

                                                     επίπεδο αλλά του απονέμεται το επίπεδο της απόδοσής του.












         ΜΑΡΙΑ KAΣΑΠΙΔΗ                                                                                                                    3
   1   2   3   4   5