Page 13 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 13

Ι

            Impressions: ο αριθμός των φορών που προβλήθηκε το εκάστοτε περιεχόμενο στα social media

            Impact: όρος που πλέον χρησιμοποιείται ευρέως, κυρίως από τμήματα μάρκετινγκ και επικοινω-
            νίας, για να δηλώσει την επιρροή που ασκεί μια ανάρτηση ή  ένας λογαριασμός στην υπόλοιπη
            κοινότητα. Για τον προσδιορισμό του δείκτη, συνυπολογίζονται το πλήθος των ακολούθων του λο-
            γαριασμού (βλ. followers), οι ενέργειες αλληλεπίδρασης που συγκεντρώνει αλλά και πιο εξειδικευ-
            μένα στοιχεία, όπως η «ποιότητα» του δικτύου του διατηρεί.






























            Influencer: χρήστης ο οποίος ασκεί επιρροή, με τις αναρτήσεις του, στην υπόλοιπη κοινότητα (βλ.

            και impact). Όσο περισσότερη επιρροή ασκεί, τόσο προτιμάται από τμήματα μάρκετινγκ και επι-
            κοινωνίας για την προώθηση προϊόντων, brand, υπηρεσιών κλπ, μέσω της δραστηριότητάς του στα
            social media.

            Insights: χρήσιμα συμπεράσματα που εξάγονται από τα Social Media Analytics και τα οποία μπο-
            ρούν να οδηγήσουν σε συγκεκριμένες αποφάσεις, πρωτοβουλίες ή ενέργειες για την καλύτερη α-
            πόδοση των λογαριασμών/ σελίδων στα social media -και, κατ’ επέκταση, για την αποτελεσματικό-
            τερη προβολή των θεμάτων αναφοράς


            Impression (Ελ.: Εντύπωση)
            Η έκθεση μιας διαφήμισης με δυνατότητα κλικ σε έναν ιστότοπο σε ένα μεμονωμένο άτομο.

            Inbound link
            Ένας σύνδεσμος προς τον ιστότοπό σας από έναν διαφορετικό ιστότοπο.










                                                           12
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18