Page 13 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 13
Ι
Impressions: ο αριθμός των φορών που προβλήθηκε το εκάστοτε περιεχόμενο στα social media
Impact: όρος που πλέον χρησιμοποιείται ευρέως, κυρίως από τμήματα μάρκετινγκ και επικοινω-
νίας, για να δηλώσει την επιρροή που ασκεί μια ανάρτηση ή ένας λογαριασμός στην υπόλοιπη
κοινότητα. Για τον προσδιορισμό του δείκτη, συνυπολογίζονται το πλήθος των ακολούθων του λο-
γαριασμού (βλ. followers), οι ενέργειες αλληλεπίδρασης που συγκεντρώνει αλλά και πιο εξειδικευ-
μένα στοιχεία, όπως η «ποιότητα» του δικτύου του διατηρεί.
Influencer: χρήστης ο οποίος ασκεί επιρροή, με τις αναρτήσεις του, στην υπόλοιπη κοινότητα (βλ.
και impact). Όσο περισσότερη επιρροή ασκεί, τόσο προτιμάται από τμήματα μάρκετινγκ και επι-
κοινωνίας για την προώθηση προϊόντων, brand, υπηρεσιών κλπ, μέσω της δραστηριότητάς του στα
social media.
Insights: χρήσιμα συμπεράσματα που εξάγονται από τα Social Media Analytics και τα οποία μπο-
ρούν να οδηγήσουν σε συγκεκριμένες αποφάσεις, πρωτοβουλίες ή ενέργειες για την καλύτερη α-
πόδοση των λογαριασμών/ σελίδων στα social media -και, κατ’ επέκταση, για την αποτελεσματικό-
τερη προβολή των θεμάτων αναφοράς
Impression (Ελ.: Εντύπωση)
Η έκθεση μιας διαφήμισης με δυνατότητα κλικ σε έναν ιστότοπο σε ένα μεμονωμένο άτομο.
Inbound link
Ένας σύνδεσμος προς τον ιστότοπό σας από έναν διαφορετικό ιστότοπο.
12