Page 14 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 14

J

            jQuery
            Μια γρήγορη και συνοπτική βιβλιοθήκη JavaScript που απλοποιεί τη μετάδοση HTML εγγράφων,
            τη διαχείριση συμβάντων, την κίνηση (animation) και τις αλληλεπιδράσεις του Ajax για γρήγορη
            ανάπτυξη ιστού. Το jQuery έχει σχεδιαστεί για να αλλάζει τον τρόπο που γράφετε το JavaScript.

            Jump Page Ad
            Μια μικρή ιστοσελίδα στην οποία μεταβαίνει κανείς μετά από κλικ σε μια διαδραστική διαφήμιση,
            συνήθως με συγκεκριμένο περιεχόμενο που παρέχει συνέχεια διαφημιστικού μηνύματος. (Εναλ-
            λακτικός ορισμός: Μια σελίδα μετάβασης, μπορεί να είναι ένα αναδυόμενο παράθυρο ή μια σε-
            λίδα animation που κατευθύνει τον χρήστη σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.) Αυτό [το διαφημιστικό
            μήνυμα] συνήθως περιορίζεται στη συχνότητα, έτσι ώστε οι χρήστες να μην εκτίθενται συνεχώς
            στην ίδια διαφήμιση κάθε φορά που επισκέπτονται τον ιστότοπο όπου τρέχει η σελίδα μετάβασης.


            K
            Keyword (ελ.: Λέξεις κλειδιά)
            Τα ερωτήματα αναζήτησης αναφέρονται ως λέξεις-κλειδιά (Keywords) όταν στοχεύονται από SEO
            πρακτικές και διαφημίσεις μηχανών αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά μπορεί να αποτελούνται από
            περισσότερες από μία λέξεις.

            Keywords in PPC
            Η αγορά λέξεων-κλειδιών (ή όρων αναζήτησης, Search terms) από διαφημιζόμενους σε λίστες α-
            ναζήτησης για την ευρετηριοποίηση του ιστότοπού τους.

            Keywords in SEO
            Το Keyword ή ο όρος αναζήτησης γενικότερα, που πληκτρολογείται στη μηχανή αναζήτησης.

            Keyword Density
            Το ποσοστό που μια λέξη-κλειδί εμφανίζεται σε μια σελίδα σε σύγκριση με το υπόλοιπο κείμενο.
            Εάν έχετε 100 λέξεις, αλλά 3 από αυτές είναι στοχευμένη λέξη-κλειδί - θα έχετε πυκνότητα λέξεων-
            κλειδιών 3%.

            Keyword Spam/ Stuffing
            Όταν μια φράση λέξη-κλειδί χρησιμοποιείται υπερβολικά σε μια ιστοσελίδα για να αυξηθεί ψευ-
            δώς η πυκνότητα λέξεων-κλειδιών (Keyword Density).
            KPI(s) (Key Performance Indicators)
            Η μέτρηση του πόσο καλά μια εταιρεία επιτυγχάνει τους επιχειρηματικούς αλλά και διαφημιστι-
            κούς της στόχους (γενικά ή ανά καμπάνια).














                                                           13
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19