Page 9 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 9

CRM
            Συντομογραφία για το customer relationship marketing, το CRM περιγράφει εκστρατείες που στο-
            χεύουν ειδικά στην αύξηση της αφοσίωσης στην φίρμα/εταιρία.

            Customer journey
            Μια διαδρομή που  ακολουθεί ο πελάτης. Ο αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει διαφορετικά
            μέσα για να επιλέξει προμηθευτές, να κάνει αγορές και να κερδίσει υποστήριξη.




            D
            Dark post: Ανάρτηση η οποία διακινείται επί πληρωμή, χωρίς να είναι ορατή στο προφίλ, τον λο-
            γαριασμό ή τη σελίδα του δημιουργού -συνήθης πρακτική τμημάτων μάρκετινγκ και επικοινωνίας

            για την προβολή brands, προϊόντων, υπηρεσιών

            Dislikes: 1. αποδοκιμαστικό στοιχείο αλληλεπίδρασης με το δημοσιευμένο περιεχόμενο (διατίθε-
            ται στο YouTube), 2. αποχωρήσεις χρηστών από μια σελίδα στο Facebook, την οποία νωρίτερα πα-
            ρακολουθούσαν, έχοντας πατήσει «like»

            Drop-off point: το χρονικό σημείο κατά το οποίο οι χρήστες σταμάτησαν να παρακολουθούν ένα
            βίντεο και αποχώρησαν

            Duration: 1. η χρονική διάρκεια ενός βίντεο, 2. η χρονική διάρκεια προβολής ενός βίντεο από τους
            χρήστες (>average view duration)


            Domain name
            Η  ονομασία  μιας  ιστοσελίδας  (το  URL  της)  που  την  καθιστά  μοναδική  στο  διαδίκτυο  (π.χ.:
            www.google.com)

            Digital Marketing
            Η χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για τη δημιουργία ολοκληρωμένων, στοχοθετημένων και μετρή-
            σιμων επικοινωνιών που βοηθούν στην απόκτηση και διατήρηση των πελατών, ενώ παράλληλα
            δημιουργούν βαθύτερες σχέσεις μαζί τους. Με άλλα λόγια είναι κάθε προωθητική ενέργεια που
            γίνεται από μια εταιρία για την διεύρυνση της ηλεκτρονικής της παρουσίας.



            Ε
            Earned media value: εκτιμώμενη αξία του περιεχομένου που διακινήθηκε από τους χρήστες για

            ένα θέμα αναφοράς (συνήθως, για brand ή/ και προϊόντα –βλ. και buzz). Ο δείκτης υπολογίζεται
            και συνήθως χρησιμοποιείται από τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας ως εκτίμηση κόστους στην
            περίπτωση υποθετικά αντίστοιχης επί πληρωμής δημοσιότητας.

            Engagement: οι ενέργειες αλληλεπίδρασης που συγκεντρώνει το δημοσιευμένο περιεχόμενο

            Engagement rate: το ποσοστό των χρηστών που αλληλεπίδρασαν με το εκάστοτε δημοσιευμένο
            περιεχόμενο επί του συνόλου των χρηστών στους οποίους προβλήθηκε το περιεχόμενο αυτό

                                                            8
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14