Page 6 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 6
Το Business-to-Consumer, ή το B2C, περιγράφει τις επιχειρήσεις που πωλούν απευθείας στους κα-
ταναλωτές. Παράδειγμα: Apple ή Adidas.
Banner
Ένα διαφημιστικό πλαίσιο προκαθορισμένου συνήθως μεγέθους που εμφανίζεται σε μια ιστοσε-
λίδα.
Below the fold
Τα περιεχόμενα μιας ιστοσελίδας που βρίσκονται απαραίτητα κάτω από την κορυφή της σελίδας.
Κατά συνέπεια ο επισκέπτης πρέπει να scrollαρει για να τα δει και να έρθει σε επαφή με αυτά.
Blog (Ελ.: ιστολόγιο)
Συντομογραφία για το "web-log", είναι ένας διαδικτυακός χώρος ο οποίος ενημερώνεται τακτικά
παρουσιάζοντας τις απόψεις ή τις δραστηριότητες ενός ατόμου ή μιας ομάδας ατόμων που παρου-
σιάζονται σε χρονολογική σειρά. Μπορείτε να προσθέσετε σχόλια σε κάθε δημοσίευση ιστολογίου
για να βοηθήσετε στη δημιουργία αλληλεπίδρασης και ανατροφοδότησης περιεχομένου, καθώς
το blogging αποτελεί βασικό πυλώνα του Content Marketing.
Blogosphere
Η κοινότητα blogging.
Bot
Ένα πρόγραμμα υπολογιστή που μπορεί να αλληλοεπιδράσει με το διαδίκτυο, συνήθως για να αυ-
τοματοποιήσει τις εργασίες ή να απορροφάει δεδομένα.
Bottom of the funnel
Το τελευταίο στάδιο του επιχειρηματικού κύκλου στο οποίο ο επισκέπτης είναι έτοιμος να κάνει
κάποια αγορά ή δέσμευση.
Bounce Rates
Ποσοστό επισκεπτών σε μια σελίδα ή έναν ιστότοπο που εξέρχονται μετά την επίσκεψη μίας μόνο
σελίδας.
Breadcrumbs
Δίνουν μια ένδειξη για το που βρίσκεται ένας επισκέπτης στην ιστοσελίδα καθώς και ένα βοήθημα
στην πλοήγηση σε ένα site, επιτρέποντας στον επισκέπτη να μετακινηθεί πιο κάτω ή πάνω κατά
ένα επίπεδο(π.χ. Αρχική>Τεχνολογία>Κινητή
Τηλεφωνία>Θήκες Κινητών Τηλεφώνων).
Broken Link
Ένα backlink που οδηγεί σε μια σελίδα που δεν υπάρχει πια και επιστρέφει ένα σφάλμα 404.
5