Page 7 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 7
C
Campaign: διαφημιστική εκστρατεία ή το σύνολο επιμέρους διαφημιστικών εκστρατειών, δηλαδή
οργανωμένη, επί πληρωμή διακίνηση περιεχομένου (για παράδειγμα, Facebook Campaign). Περι-
λαμβάνει στόχευση χρηστών στους οποίους θα προβληθεί το περιεχόμενο αυτό, με βάση τα δημο-
γραφικά χαρακτηριστικά τους, τα ευρύτερα ενδιαφέροντά τους στο ψηφιακό περιβάλλον, τις συ-
σκευές μέσω των οποίων συνδέονται στα social media κ.α. (βλ. και audience)
Channel: 1. κάθε συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram,
YouTube, Pinterest κλπ), 2. η σελίδα προβολής των βίντεο κάθε λογαριασμού στο YouTube
Clicks: ο αριθμός των «κλικ» που πατούν οι χρήστες σε μια δημοσίευση στα social media. Τα «κλικ»
γίνονται είτε σε εξωτερικούς υπερσυνδέσμους (για παράδειγμα, link προς μια ενημερωτική ιστο-
σελίδα) είτε σε εσωτερικούς συνδέσμους (για παράδειγμα, προς τη σελίδα που δημιούργησε το
περιεχόμενο ή προς ένα hashtag)
Comments: τα σχόλια που συγκεντρώνει μια δημοσίευση στα social media
Content: κάθε είδους δημοσιευμένο περιεχόμενο -περιλαμβάνονται αναρτήσεις και σχόλια
Call to action
Ενθαρρύνει τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας να ενεργούν και να ανταποκρίνονται σε μια προ-
σφορά. Η οποιαδήποτε εγκλιση για ανταπόκριση σε μία υπηρεσία ενός site.
Campaign (Ελ.: Καμπάνια)
Καμπάνια είναι ένα συγκεκριμένο μήνυμα ή προσφορά και η προσπάθεια προώθησής του σε ένα
εστιασμένο κοινό.
CAN-SPAM
Μια σειρά από ομοσπονδιακούς νόμους που πρέπει να ακολουθούνται από όλους τους email
marketers. Σημαντικές κυρώσεις ακολουθούν την οποιαδήποτε παράβαση αυτών των νόμων, διε-
θνώς.
Cause Marketing
Cause Marketing είναι μια επιχειρηματική σχέση στην οποία μια κερδοσκοπική και μια μη κερδο-
σκοπική εταιρία δημιουργούν μια εταιρική σχέση που οδηγεί σε αυξημένη επιχειρησιακή κίνηση
για το κερδοσκοπικό και οικονομική απόδοση για τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό.
Click-stream
Ένα αρχείο της διαδρομής που ένας επισκέπτης διατρέχει σε έναν ιστότοπο. Τα Click-streams βοη-
θούν τους σχεδιαστές ιστοσελίδων να εκτιμήσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται ο ιστό-
τοπος.
Click-through
Όταν ένα άτομο αλληλοεπιδρά με μια διαφήμιση και κάνει κλικ προς τον ιστότοπο του διαφημιζό-
μενου.
6