Page 7 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 7

C
            Campaign: διαφημιστική εκστρατεία ή το σύνολο επιμέρους διαφημιστικών εκστρατειών, δηλαδή
            οργανωμένη, επί πληρωμή διακίνηση περιεχομένου (για παράδειγμα, Facebook Campaign). Περι-
            λαμβάνει στόχευση χρηστών στους οποίους θα προβληθεί το περιεχόμενο αυτό, με βάση τα δημο-
            γραφικά χαρακτηριστικά τους, τα ευρύτερα ενδιαφέροντά τους στο ψηφιακό περιβάλλον, τις συ-
            σκευές μέσω των οποίων συνδέονται στα social media κ.α. (βλ. και audience)


            Channel: 1.  κάθε  συγκεκριμένο  μέσο  κοινωνικής  δικτύωσης  (Facebook,  Twitter,  Instagram,
            YouTube, Pinterest κλπ), 2. η σελίδα προβολής των βίντεο κάθε λογαριασμού στο YouTube

            Clicks: ο αριθμός των «κλικ» που πατούν οι χρήστες σε μια δημοσίευση στα social media. Τα «κλικ»
            γίνονται είτε σε εξωτερικούς υπερσυνδέσμους (για παράδειγμα, link προς μια ενημερωτική ιστο-
            σελίδα) είτε σε εσωτερικούς συνδέσμους (για παράδειγμα, προς τη σελίδα που δημιούργησε το
            περιεχόμενο ή προς ένα hashtag)

            Comments: τα σχόλια που συγκεντρώνει μια δημοσίευση στα social media

            Content: κάθε είδους δημοσιευμένο περιεχόμενο -περιλαμβάνονται αναρτήσεις και σχόλια

            Call to action
            Ενθαρρύνει τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας να ενεργούν και να ανταποκρίνονται σε μια προ-
            σφορά. Η οποιαδήποτε εγκλιση για ανταπόκριση σε μία υπηρεσία ενός site.

            Campaign (Ελ.: Καμπάνια)
            Καμπάνια είναι ένα συγκεκριμένο μήνυμα ή προσφορά και η προσπάθεια προώθησής του σε ένα
            εστιασμένο κοινό.

            CAN-SPAM
            Μια σειρά από ομοσπονδιακούς νόμους  που  πρέπει να ακολουθούνται από  όλους τους  email
            marketers. Σημαντικές κυρώσεις ακολουθούν την οποιαδήποτε παράβαση αυτών των νόμων, διε-
            θνώς.

            Cause Marketing
            Cause Marketing είναι μια επιχειρηματική σχέση στην οποία μια κερδοσκοπική και μια μη κερδο-
            σκοπική εταιρία δημιουργούν μια εταιρική σχέση που οδηγεί σε αυξημένη επιχειρησιακή κίνηση
            για το κερδοσκοπικό και οικονομική απόδοση για τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό.

            Click-stream
            Ένα αρχείο της διαδρομής που ένας επισκέπτης διατρέχει σε έναν ιστότοπο. Τα Click-streams βοη-
            θούν τους σχεδιαστές ιστοσελίδων να εκτιμήσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται ο ιστό-
            τοπος.

            Click-through
            Όταν ένα άτομο αλληλοεπιδρά με μια διαφήμιση και κάνει κλικ προς τον ιστότοπο του διαφημιζό-
            μενου.


                                                            6
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12