Page 5 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 5

App (Application - Εφαρμογή)
            Μια εφαρμογή σχεδιασμένη/προγραμματισμένη για να «τρέχει» σε smartphones, tablets και άλ-
            λες ηλεκτρονικές συσκευές.

            Attribution
            Ο προσδιορισμός του τμήματος μίας εκστρατείας μάρκετινγκ, της διαφήμισης ή της αλληλεπίδρα-
            σης που είχε το μεγαλύτερο αποτέλεσμα και την απόδοση επένδυσης (ROI) σε έναν πελάτη.

            Audience (Ελ.: κοινό)
            Μια μερίδα ανθρώπων στην οποία στοχεύει να «ακουστεί»/γνωστοποιηθεί μια επιχείρηση/φίρμα
            με το marketing της. Χαρακτηρίζεται συνήθως από στοιχεία όπως ηλικία ή ενδιαφέροντα.

            Avatar
            Ένα εικονίδιο, μια εικόνα ή ένα καρτούν που χρησιμοποιείτε για να παρουσιάσει έναν εγγεγραμ-
            μένο λογαριασμό μαζί με το όνομα του λογαριασμού(ή και άλλα λοιπά στοιχεία) όπου αυτά εμφα-
            νίζονται, σε forums, παιχνίδια ή οποιοδήποτε site με δυνατότητα εγγραφής.

            Astroturfing
            Το Astroturfing είναι μια ψεύτικη εκστρατεία προς τον απλό λαό η οποία επιδιώκει να δημιουργή-
            σει την εντύπωση της πραγματικής φήμης ή ενδιαφέροντος για ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια
            ιδέα. Συχνά, αυτή η κίνηση οφείλεται σε πληρωμένη ενέργεια (από τον συγγραφέα) ή δώρο στον
            συγγραφέα μιας ανάρτησης ή σχολίου ή μπορεί να είναι γραμμένο με ψευδώνυμο.




            Β
            Boosted content: «χορηγούμενες» αναρτήσεις -δηλαδή, περιεχόμενο το οποίο έχει διακινηθεί επί
            πληρωμή στα social media, συνήθως αποσκοπώντας στην ενίσχυση της προβολής του ή στην αύ-
            ξηση της αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο αυτό (συν. promoted content)

            Buzz: ο αριθμός των φορών που ένα θέμα ενδιαφέροντος (για παράδειγμα, ένα brand ή ένα πρό-

            σωπο) αναφέρθηκε στα social media -περιλαμβάνονται αναρτήσεις και σχόλια, ενίοτε και οι ενέρ-
            γειες αλληλεπίδρασης στο σχετικό δημοσιευμένο περιεχόμενο

            B Corporation

            B Corporation είναι μια ονομασία για μια κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία που δεν λαμβάνει υπόψη
            μόνο τα κέρδη, αλλά και τους υπαλλήλους, τις κοινότητες και το περιβάλλον.

            B2B
            Business-to-Business ή B2B, περιγράφει επιχειρήσεις που πωλούν σε άλλες επιχειρήσεις. Τυπικά
            πωλήσεις μεγάλου κέρδους.

            B2C
                                                            4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10