Page 3 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 3

Στα γραφεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας, αυτές οι λέξεις ακούγονται καθημερινά. Ετοιμάσαμε

            και σας παρουσιάζουμε ένα γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο.



            A
            Access: η πρόσβαση σε έναν λογαριασμό ή/ και μια σελίδα στα social media -συνήθως, διαχειρι-
            στική (>admin access, βλ. admin)

            Account: ένας λογαριασμός στα social media (για παράδειγμα, Ιnstagram account, Twitter account)

            Admin (<administrator): ο διαχειριστής ενός λογαριασμού ή/ και μιας σελίδας στα social  media.
            Εκτός των άλλων, έχει πρόσβαση σε μεταβλητές και στοιχεία, που  δεν «βλέπουν» οι υπόλοιποι
            χρήστες, πολλά από τα οποία θα βρείτε παρακάτω, συνεχίζοντας την ανάγνωση.


            Angry: ένα από τα επτά στοιχεία αλληλεπίδρασης που παρέχει το Facebook στους χρήστες ως δυ-
            νατότητα  έκφρασης  συναισθήματος  απέναντι  στο  εκάστοτε  δημοσιευμένο  περιεχόμενο (βλ.
            και reactions) -στην προκειμένη, στοιχείο αλληλεπίδρασης που δηλώνει «θυμό».

            Audience: το σύνολο των χρηστών οι οποίοι παρακολουθούν/ επικοινωνούν/ αλληλεπιδρούν με
            έναν λογαριασμό ή/ και μια σελίδα στα social  media. Σωρευτικά, από το σύνολο αυτό εξάγονται
            πληροφορίες για το «κοινό» του λογαριασμού ή/ και της σελίδας, οι οποίες συνήθως αφορούν  δη-
            μογραφικά στοιχεία, ευρύτερα ενδιαφέροντα εντός του ψηφιακού περιβάλλοντος και συσκευές
            πρόσβασης. Οι πληροφορίες αυτές απαιτούν διαχειριστική πρόσβαση.


            A/B Testing
            Έλεγχος που γίνεται από marketers με σκοπό να ελέγξουν και να συγκρίνουν την αποτελεσματικό-
            τητα ανάμεσα σε δύο τεχνικές marketing όπως το email marketing, τα landing pages και διάφορα
            άλλα είδη paid ads.

            Above the fold
            Ο όρος Above the fold αναφέρεται σε διαφημιστικά banners ή περιεχόμενα τα οποία είναι τοπο-
            θετημένα στην κορυφή μιας ιστοσελίδας. Είναι οι πληροφορίες που τοποθετούνται στην κορυφή
            ενός e-mail ή μιας ιστοσελίδας και κατά συνέπια αυτές που ο επισκέπτης βλέπει πρώτες χωρίς να
            scrollαρει.

            Ad impression
            Η παρουσία μιας διαφήμισης σε μια ιστοσελίδα. Για παράδειγμα άμα μια σελίδα έχει τρία διαφη-
            μιστικά banners, αυτό ισοδυναμεί με τρία ad impressions. Οι διαφημιστές χρησιμοποιούν τα ad
            impressions για να μετρήσουν τον αριθμό των προβολών που λαμβάνουν οι διαφημίσεις τους. Πα-
            ρόλα αυτά θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν και το αν ο επισκέπτης είχε κάποιου είδους επαφή/αλ-
            ληλεπίδραση με το banner, δηλαδή αν έκανε κλικ σε αυτό, ή αν το banner έχει κάποιον δυσλει-
            τουργικό υπερσύνδεσμο (broken link).

            Ad space
            Ο χώρος κάθε ιστοσελίδας ή template που είναι δεσμευμένος για κάποια διαφήμιση.


                                                            2
   1   2   3   4   5   6   7   8