Page 8 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 8

Closed-Loop Marketing
            Το μεγαλύτερο όφελος του inbound marketing όσον αφορά τακτικές μάρκετινγκ αλλά και λογι-
            σμικό. Το Closed-Loop Marketing μπορεί να παρακολουθεί κάθε βήμα/ ενέργεια μάρκετινγκ σε ένα
            χρήστη από την πρώτη κιόλας επίσκεψη σε μια ιστοσελίδα έως και την αγορά (ή κάθε επιθυμητή
            ενέργεια).

            CMS (Content Management Systems)
             Τα CMS (Ελ.: Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου) είναι εργαλεία λογισμικού ή υπηρεσίες δια-
            δικτύου για τη δημιουργία και την τροποποίηση περιεχομένου ιστότοπου (π.χ. WordPress, Elxis,
            Joomla κ.α.).

            Content (Ελ.: Περιεχόμενο)
            Ο σχεδιασμός, το κείμενο και οι γραφικές πληροφορίες που αποτελούν μια ιστοσελίδα.

            Conversion rate
            Ποσοστό των επισκεπτών σε μια σελίδα ή ιστότοπο που μετατρέπονται από απλούς, “αμέτοχους”
            επισκέπτες, σε επισκέπτες που ανταποκρίνονται σε μια προσφορά ή προχωρούν σε αγορά μιας
            υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Υψηλότερο conversion rate υποδεικνύει ότι ο σύνδεσμος, η διαφή-
            μιση ή ο ιστότοπος ήταν επιτυχής.

            Cookies
            Ένα μικρό αρχείο κειμένου στον υπολογιστή του χρήστη που αναγνωρίζει το πρόγραμμα περιή-
            γησής τού έτσι ώστε να αναγνωρίζεται όταν επισκέπτεται ξανά έναν ιστότοπο, π.χ. επιτρέπει την
            αποθήκευση ονομάτων χρηστών και ιστοσελίδες να εξατομικεύσουν το αίτημά τους.

            CTR (click-through rate)
            Η συχνότητα των click-through ως ποσοστό των εμφανίσεων που προβάλλονται.

            CPA (Cost Per Action)
            Κόστος διαφήμισης που βασίζεται σε έναν επισκέπτη οποίος κάνει συγκεκριμένες ενέργειες προς
            απάντηση σε μια διαφήμιση. Οι ενέργειες περιλαμβάνουν πράγματα όπως μια συναλλαγή πωλή-
            σεων, μια απόκτηση πελατών ή ένα κλικ.

            CPC (cost per click)
            Το κόστος που πληρώνει ο διαφημιζόμενος για να αποκτήσει ένα click-through.

            CPL (Cost Per Lead)
            Κόστος της διαφήμισης με βάση τον αριθμό των παραγόμενων στοιχείων που καταγράφονται.

            CPM (Cost per Mille)
            Επίσης γνωστό ως Cost per Thousand. M είναι ο λατινικός αριθμός για χιλιάδες. επομένως CPM και
            όχι CPT (Thousands). Η διαφήμιση στο διαδίκτυο μπορεί να αγοραστεί με βάση το κόστος της προ-

            βολής της διαφήμισης σε χίλιους θεατές (CPM).




                                                            7
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13