Page 19 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 19
Organic Link
Ενας σύνδεσμος επιστροφής (backlink) στον ιστότοπό σας που δημιουργείται με φυσικό τρόπο από
άλλο webmaster. Μπορεί να ταυτηστεί επίσης με το One-way Link.
Outbound Link
Ένας σύνδεσμος σε μια ιστοσελίδα που οδηγεί σε μια άλλη ιστοσελίδα με διαφορετικό όνομα ι-
στότοπου / τομέα.
P
Paid reach: το πλήθος των χρηστών στους οποίους το εκάστοτε περιεχόμενο προβλήθηκε κατόπιν
πληρωμής (αντ. organic reach -βλ. και boosted content, promoted content)
PaloPro & Palo Analytics: τo δικό μας εργαλείο αιχμής για Web και Social Media Analytics.
Promoted content: «χορηγούμενες» αναρτήσεις -δηλαδή, περιεχόμενο το οποίο έχει διακινηθεί
επί πληρωμή στα social media, συνήθως αποσκοπώντας στην ενίσχυση της προβολής του ή στην
αύξηση της αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο αυτό (συν. boosted content)
Public: οποιαδήποτε πληροφορία είναι ορατή, ελεύθερα προσβάσιμη ή ανακτήσιμη στα social
media
Q
Quality Score
Υιοθετημένο από την Google, το Yahoo, και το Bing, είναι ένας δείκτης που χρησιμοποιείται για τη
μέτρηση της ποιότητας των διαφημίσεων και μπορεί να επηρεάσει το CPC και την κατάταξη των
διαφημίσεων. Η καλύτερη βαθμολογία ποιότητας μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερο κόστος δια-
φήμισης και καλύτερες θέσεις πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα. Ορισμένοι παράγοντες που
μπορούν να επηρεάσουν τη βαθμολογία ποιότητας περιλαμβάνουν CTR, χρόνους φόρτωσης, αντί-
γραφο και ποιότητα σελίδας προορισμού.
R
Reach: το πλήθος των χρηστών στους οποίους προβλήθηκε το εκάστοτε δημοσιευμένο περιεχό-
μενο
Reactions: οι επτά ενέργειες άμεσης αλληλεπίδρασης απέναντι στην εκάστοτε ανάρτηση, τις ο-
ποίες διαθέτει το Facebook στους χρήστες του (βλ. like, love, wow, haha, sad, angry)
Referrers: οι χρήστες που δημοσιεύουν το περισσότερο περιεχόμενο για ένα brand, ένα θέμα ή
ένα πρόσωπο αναφοράς
Retweet: ενέργεια αναδημοσίευσης περιεχομένου στο Twitter (βλ. share, για το ακριβές αντί-
στοιχο στο Facebook)
18