Page 22 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 22
SEM (Search Engine Marketing)
Η διαδικασία που στοχεύει στην καταχώριση ιστοτόπων σε εμφανή αποτελέσματα στις μηχανής
αναζήτησης μέσω βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και πληρωμένης καταχώρησης.
SEO (Search Engine Optimization)
Η διαδικασία που στοχεύει στην καταχώριση των ιστοτόπων σε εμφανή αποτελέσματα στα οργα-
νικά (αλγοριθμικά, αράχνης) αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης. Περιλαμβάνει τη δημιουρ-
γία μιας ιστοσελίδας φιλικής προς τη μηχανή αναζήτησης.
SERP (Search Engine Results Page)
Η λίστα που προκύπτει από τον χρήστη μετά την πληκτρολόγηση ενός ερωτήματος αναζήτησης σε
μια μηχανή αναζήτησης. Μπορεί να είναι ένας συνδυασμός διαφημίσεων και οργανικών αποτε-
λεσμάτων αναζήτησης.
Server
Ένας κεντρικός υπολογιστής που διατηρεί ιστότοπους, ομάδες συνομιλιών και υπηρεσίες email.
Session
Η διάρκεια του χρόνου που αφιερώνει ένας χρήστης σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Είναι μια
χρήσιμη μέτρηση για τον προσδιορισμό της αφοσίωσης και μπορεί να απαιτεί καλύτερο περιεχό-
μενο και φιλικό περιβάλλον εργασίας χρήστη για την αύξηση της μέσης διάρκειας περιόδου σύν-
δεσης.
Site Audit
Διεξαγωγή πλήρους εξέτασης ή ανάλυσης ενός ιστότοπου για την επίτευξη διαφόρων στόχων, ό-
πως η εξασφάλιση ομαλής εμπειρίας χρήστη ελέγχοντας σπασμένους συνδέσμους ή έναν εμπερι-
στατωμένο έλεγχο SEO για τον εντοπισμό προβλημάτων επιτόπου.
Site Speed
Πόσο γρήγορα φορτώνει ένας ιστότοπος - όσο πιο γρήγορα φορτώνει τόσο το καλύτερο!
Sitemap
Μια δομημένη λίστα των σελίδων σε έναν ιστότοπο που βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να ευρε-
τηριάσουν τον ιστότοπο. Η κατοχή ενός χάρτη ιστότοπου βοηθά τους χρήστες επίσης να βρουν
και να περιηγηθούν στον ιστότοπο με βάση το ερώτημά τους.
Spider
Επίσης γνωστό ως πρόγραμμα ανίχνευσης ιστού, είναι ένα bot που βοηθά τις μηχανές αναζήτη-
σης να ευρετηριάζουν ιστότοπους. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν σχετικά αποτελέ-
σματα αναζήτησης πιο αποτελεσματικά.
21