Page 24 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 24

U
            User-generated content: περιεχόμενο το  οποίο έχει  δημοσιευθεί από χρήστες στα social  media
            (συνήθως, εξαιρούνται media, brands, θεσμικοί φορείς κλπ)

            UGC (User Generated Content)

            Όταν οι χρήστες δημιουργούν περιεχόμενο στον ιστότοπό σας είτε υποβάλλοντας ένα σχόλιο, δη-
            μιουργώντας ένα θέμα φόρουμ, ανεβάζοντας ένα βίντεο και ούτω καθεξής. Το YouTube είναι ένα

            εξαιρετικό παράδειγμα ενός ιστότοπου UGC.

            Upsell

            Μέρος ενός Sales Funnel, όταν ένας χρήστης έχει αγοράσει ένα προϊόν. Προσπαθείτε να “κάνετε
            upsell” για να αγοράσει κάτι με υψηλότερη τιμή.

            URL (Uniform Resource Locator)

            Ονομάζεται επίσης διεύθυνση ιστού, εμφανίζεται στη γραμμή διευθύνσεων ενός προγράμματος
            περιήγησης και χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό μιας τοποθεσίας στον Παγκόσμιο Ιστό.


            V
            Views: ο αριθμός των φορών που προβλήθηκε ένα βίντεο στα social media

            Variable (Ελ.: Μεταβλητή)


            Στη διαδικασία A/B Testing, είναι η μέτρηση που δοκιμάζεται ή αλλάζει για να προσδιοριστεί ποια
            επιλογή λειτουργεί καλύτερα, ανάλογα με τους στόχους μιας επιχείρησης. Η μεταβλητή μπορεί να
            περιλαμβάνει την επικεφαλίδα, Call To Action, κείμενο διαφήμισης, διάταξη ιστοσελίδας κ.α.

            Viral marketing

            Αναφέρεται στην ιδέα ότι οι άνθρωποι θα μοιραστούν συναρπαστικό και διασκεδαστικό περιεχό-
            μενο. Αυτό χρηματοδοτείται συχνά από μια εταιρία που επιδιώκει να αυξήσει την επίγνωση ενός
            προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Αυτές οι διαφημίσεις συχνά έχουν τη μορφή αστείων βίντεο ή δια-
            δραστικών παιχνιδιών, εικόνων και ακόμη και κειμένου.


            Vlog

            Μια καταχώρηση άρθρου ιστολογίου σε μορφή βίντεο.

            W

            Wow: μία από τις επτά ενέργειες άμεσης αλληλεπίδρασης που παρέχει το Facebook στους χρήστες
            του, απέναντι στο εκάστοτε δημοσιευμένο περιεχόμενο (βλ. reactions) -στην προκειμένη, στοιχείο
            αλληλεπίδρασης που δηλώνει εντυπωσιασμό

             Webmaster

            Ο κάτοχος ενός ιστότοπου.




                                                           23
   19   20   21   22   23   24   25   26