Page 20 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 20
Rank (ή Ranking)
Η απόδοση μιας ιστοσελίδας σε σύγκριση με άλλες στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
ονομάζεται κατάταξη σελίδας.
Reach
Ο συνολικός αριθμός προβολών που λαμβάνει το περιεχόμενο για μια καθορισμένη χρονική περί-
οδο.
Remarketing
Παρόμοιο με το retargeting, το remarketing είναι η λύση του Google AdWords που είναι συγκε-
κριμένη για το δίκτυό τους. Ωστόσο, το remarketing περιορίζεται σε email και τηλέφωνο. Για πα-
ράδειγμα, εάν ένα άτομο περιηγηθεί σε έναν ιστότοπο αγορών και εγκαταλείψει το καλάθι του,
ενδέχεται να σταλεί ένα remarketing email σε αυτό το άτομο για να του υπενθυμίσει την σχεδόν-
ολοκληρωμένη αγορά του.
Responsive Design
Ανάπτυξη ιστότοπου που προσαρμόζεται στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βλέπουν έναν ιστό-
τοπο. Παράδειγμα: ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται ανάλογα σε έναν
χρήστη που βρίσκεται σε επιτραπέζιο υπολογιστή και σε έναν χρήστη που βρίσκεται σε tablet.
Retargeting
Όταν οι διαφημίσεις για προϊόν ή υπηρεσία μιας επιχείρησης εμφανίζονται σε ολόκληρο τον ιστό
σε άτομα που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως τον ιστότοπό τους. Το remarketing επαναφέρει το
προϊόν ή την υπηρεσία σε όσους είναι πιο πιθανό να αγοράσουν, επειδή έχουν ήδη δείξει ενδια-
φέρον στο παρελθόν. Όταν ένα άτομο περιηγείται σε έναν ιστότοπο, ένα cookie τον παρακολου-
θεί ανώνυμα και τους εμφανίζει στοχευμένες διαφημίσεις με βάση τη συμπεριφορά περιήγησής
του.
Rich Snipet
Ετικέτες HTML που χρησιμοποιούνται για την επισήμανση συγκεκριμένων δεδομένων, όπως αξιο-
λόγηση, αξιολόγηση κριτικής, τιμή, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου κ.λπ. που χρησιμοποιεί η
Google για άμεση εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
RLSA (Remarketing Lists for Search Ads)
Μια λειτουργία του Google AdWords που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν λίστες με
βάση τη συμπεριφορά των πελατών από την επίσκεψη στον ιστότοπό τους. Ανάλογα με τις παρα-
μέτρους που έχουν οριστεί, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν ετικέτες σε ορισμένες σελί-
δες του ιστότοπού τους, προσθέτοντας πελάτες που επισκέπτονται αυτές τις σελίδες σε μια λί-
στα. Στη συνέχεια, η Google θα επισυνάψει cookie, οπότε όταν ο πελάτης αναζητά παρόμοια α-
ντικείμενα, μπορείτε να υποβάλετε περισσότερες προσφορές για λέξεις-κλειδιά ή να στοχεύσετε
διαφημίσεις απευθείας στον πελάτη.
ROAS (Return on Ad Spend)
Αναφέρεται στην αξία, χρηματική ή με άλλο τρόπο, που μια επιχείρηση θα λάβει από τα χρήματα
που έθεσαν σε διαφήμιση.
19