Page 23 - Γλωσσάρι βασικών όρων για Social Media και όχι μόνο
P. 23

SMM (Social Media Marketing)
            Χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, για την προβολή/ προώ-
            θηση στο σχετικό κοινό σας.

            Spam (αλλιώς Junk)

            Ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

            Split Testing (αλλιώς Α/Β Τεστινγκ)

            Όταν δοκιμάζετε διαφορετικές εκδόσεις ιστοσελίδων για να δείτε ποια έχει καλύτερη απόδοση.
            Αυτό μετριέται συνήθως σε απόδοση επένδυσης (ROI), ποσοστό μετατροπής (Conversion Rate)
            και αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR). Μπορείτε να κάνετε Split Testing στους τίτ-
            λους, τις εικόνες ή ολόκληρες διατάξεις και σχέδια ιστοσελίδων.

            Τ

            Traffic: 1. η προερχόμενη από τα social media επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας, 2. η επισκεψιμό-
            τητα σε μια σελίδα στα social media

            Trending topics: τα δημοφιλή θέματα συζήτησης στα social media -συνήθως, ανακύπτουν από την
            αλματώδη αύξηση του όγκου αναφορών εντός ενός χρονικού διαστήματος

            Tag


            Αναφέρεται στην επισήμανση πραγμάτων με περιγραφικές λέξεις που τα ομαδοποιούν σε μια συ-
            γκεκριμένη κατηγορία, ώστε να μπορούν να βρεθούν εύκολα όταν χρειάζεται.

            Target Group (ή Target Audience)

            Μια ομάδα ατόμων που θα ενδιαφέρονται για το προϊόν / την υπηρεσία / το ιστολόγιό σας - π.χ.
            το target group μου είναι έμποροι Διαδικτύου και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων.

            Tiered Link Building

            Μια δομή backlink που παίρνει τη μορφή της Πυραμίδας με τον ιστότοπό σας στο αποκορύφωμα.
            Για παράδειγμα, ο ιστότοπός σας μπορεί να έχει 100  συνδέσμους που δείχνουν προς αυτόν (επί-
            πεδο 1). Καθένα από αυτά τα 100, μπορεί να έχει 200 συνδέσμους που δείχνουν προς αυτούς (βαθ-
            μίδα 2). Και καθένας από αυτούς τους 200,  μπορεί να έχει 300  συνδέσμους που τους δείχνουν
            (βαθμίδα 3) δημιουργώντας μια δομή πυραμίδας.


            Traffic

            Ο αριθμός των επισκεπτών που επισκέπτονται έναν ιστότοπο.

            Trigger

            Συχνά επισυνάπτεται σε ένα Tag, είναι μια αυτοματοποιημένη απόκριση που προκύπτει με βάση
            μια ενέργεια χρήστη και επιτρέπει την ενεργοποίηση του Tag. Για παράδειγμα, μεταβαίνοντας στη
            σελίδα "Ευχαριστούμε για την παραγγελία σας" μετά την επιτυχή ολοκλήρωση μιας ηλεκτρονικής
            παραγγελίας μπορεί να σημαίνει ότι ένα cookie έχει ρυθμιστεί στο πρόγραμμα περιήγησης για να

            συλλέξει περαιτέρω πληροφορίες που μπορεί να χρησιμοποιηθούν αργότερα για το remarketing.
                                                           22
   18   19   20   21   22   23   24   25   26