Page 16 - Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης - Οδηγός Σπουδών
P. 16
Πιστοποιήσεις Οικονομίας και Διοίκησης (Υπάλληλος Γραφείου/Γραμματέας Διεύθυνσης)
Μέρος 3ο
Διοικητική υποστήριξη της λειτουργίας του γραφείου - Διεύθυνση και λειτουργία γραφείου
3.1 Η γραμματεία και η οργάνωση των υπηρεσιών της
Οργανωτική Διάρθρωση των γραφείων Γραμματείας
Ανάλυση του έργου των επιμέρους τμημάτων
Οργανογράμματα - Χρησιμότητα και σχεδιασμός
3.2 Καθήκοντα και υποχρεώσεις υπαλλήλου γραφείου ως προς τη διεύθυνση και λειτουργεία του γρα-
φείου:
➢ Παρέχει γραμματειακή υποστήριξη για την υποδοχή και φιλοξενία των επισκεπτών.
➢ Διεκπεραιώνει την επικοινωνία του γραφείου, εξυπηρετεί και συναλλάσσεται με τρίτους.
➢ Εξυπηρετεί και πληροφορεί τους ενδιαφερόμενους που επισκέπτονται το γραφείο του.
➢ Υποδέχεται τα άτομα και καταγράφει τα στοιχεία και τον σκοπό επίσκεψης.
➢ Απαντά σε ερωτήσεις και παρέχει ή επεξηγεί πληροφορίες.
➢ Τηρεί αρχείο επικοινωνιών και ενημερώνει τα αρμόδια πρόσωπα.
➢ Χειρίζεται τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.
➢ Παρέχει πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους και καταγράφει αιτήματα.
➢ Προετοιμάζει και ρυθμίζει κλήσεις πολυμερούς επικοινωνίας και τηλεδιασκέψεων.
➢ Επικοινωνεί και συναλλάσσεται με τρίτους.
➢ Προετοιμάζει το απαραίτητο υλικό για τη συναλλαγή με τρίτους.
➢ Διαβιβάζει έγγραφα και αιτήσεις σε τρίτους.
➢ Διενεργεί συναλλαγές με τρίτους.
➢ Συνεργάζεται με επισκέπτες, συνεργάτες, πελάτες, προμηθευτές.
3.3 Η ασφάλεια των εργαζομένων στο χώρο των γραφείων. Υποχρεώσεις και συμμόρφωση υπαλλή-
λων και εργοδοσίας.
Σελίδα 15 από 27