Page 17 - Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης - Οδηγός Σπουδών
P. 17

Πιστοποιήσεις Οικονομίας και Διοίκησης (Υπάλληλος Γραφείου/Γραμματέας Διεύθυνσης)


            Ενότητα 3η:  Το αρχείο της επιχείρησης

            Μετά το πέρας της ενότητας οι σπουδαστές πρέπει να γνωρίζουν:

                1.  Η έννοια του αρχείου μιας επιχείρησης.
                2.  Προετοιμασία και αναπαραγωγή εγγράφων.

                3.  Αρχειοθέτηση
                    3. 1 Συστήματα και μέθοδοι αρχειοθέτησης

                    3.2 Σήμανση φακέλων

                    3.3 Εκκαθάριση αρχείου. Μέθοδοι διατήρησης αρχείων.

                    3.4 Διαχείριση αρχείων και φακέλων

                         3.4.1 Τοπικά (συρτάρια, φωριαμοί)

                         3.4.2 Στον υπολογιστή
                         3.4.3 Στο cloud (νέφος, σύννεφο)

                           3.4.3.1 Διαδικτυακές αποθήκες (Google Drive - Sky Drive - Dropbox )

                           3.4.3.2 Δημιουργία συννεφοαποθήκης

                           3.4.3.3 Ανέβασμα και διαχείριση αρχείων στο νέφος.

                           3.4.3.4 Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

            Καθήκοντα και υποχρεώσεις υπαλλήλου γραφείου ως προς τη διαχείριση του αρχείου

                ➢  Τακτοποιεί και αρχειοθετεί έγγραφα και φακέλους σχετικά με τους τομείς των δραστηριοτήτων
                    του γραφείου.
                ➢  Αρχειοθετεί την έντυπη και ηλεκτρονική αλληλογραφία























                                                        Σελίδα 16 από 27
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22